زائران بیت‌الله الحرام برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنند
کد خبر: 3828973
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
آیت‌الله وحید خراسانی:

زائران بیت‌الله الحرام برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنند

گروه حوزه‌های علمیه ــ یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه زائران بیت‌الله الحرام در سفر حج برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنند، گفت: زائران بقیع با پای‌ برهنه مشرف شوند.

زائران بیت‌الله الحرام برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنند/ آقا من نمیدونم چی شده که عکس داخل خبر از سیستمم آپلود نمیشهبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله حسین وحید خراسانی، این مرجع تقلید در دیدار اعضای بعثه حج و زیارت پس از پاسخ دادن به استفتائات مطرح شده در مورد حج و شنیدن گزارشی از فعالیت سال‌های گذشته بعثه، گفت: کار شما جواب دادن به سؤالات و رسیدگی به امور حجاج است که این بهتر از اعمال مستحبی است.
 
وی در توصیه‌ای به کسانی که به حج مشرف می‌شوند، افزود: کسانی که حج واجب انجام می‌دهند، اصل عمل حج را برای خود و ثوابش را به حضرت امام حسن عسکری (ع) هدیه کنند و کسانی که حج مستحبی انجام می‌دهند بهتر است به نیابت از آن حضرت باشد.
 
این استاد سطوح عالی حوزه اظهار کرد: حجاج در مسیر رفت و آمد، سوره توحید خوانده و به امام زمان (عج) هدیه کنند.
 
وی در ادامه با توجه به عظمت قبرستان بقیع و زیارت چهار امام مدفون در این حریم مقدس، بیان کرد: زائران بقیع، با پای‌ برهنه مشرف شوند؛ سعی کنید این سنت را انجام داده و به دیگر زائران برسانید.
 
آیت‌الله وحید خراسانی در پایان پس از دعا برای سلامتی حجاج، توصیه کرد: در این سفر برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنید.
 
یادآور می‌شود، پاسخ‌گویی حضوری و تلفنی ۲۴ ساعته به حجاج، پاسخ‌گویی از طریق اپلیکیشن احکام، تهیه و نشر احکام مبتلابه حج در فضای مجازی، از جمله فعالیت‌های بعثه در ایام حج است.
 
انتهای پیام
captcha