دوره‌های تابستانه مؤسسه امام صادق(ع) وراوی فارس پایان یافت
کد خبر: 3835588
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

دوره‌های تابستانه مؤسسه امام صادق(ع) وراوی فارس پایان یافت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های تابستانه مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام صادق(ع) شهرستان وراوی استان فارس پایان یافت.

احمد نکویی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام صادق(ع) وراوی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اتمام دوره‌های تابستانه این مؤسسه، اظهار کرد: دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید ویژه آقایان و بانوان و همچنین دوره حفظ ترتیبی (پنج جزء قرآن) ویژه بانوان طی تابستان برگزار شد.
وی با اشاره به دوره مداحی و دعاخوانی ویژه پسران جوان و نوجوان، اظهار کرد: همچنین پیش‌دبستانی و مهد قرآنی ویژه دو گروه سنی پنج تا شش سال و شش تا هفت سال با محوریت حفظ 20 سوره کوچک قرآن براساس کتاب مائده آسمانی، احادیث موضوعی و همچنین بیان قصص قرآنی برپا شد.
نکویی بیان کرد: طی ایام تابستان امسال در مجموع 120 نفر در مقاطع مختلف سنی با اکثریت بانوان و اقلیت آقایان برگزار شد. در حال حاضر نیز ثبت‌نام مهد قرآن برای سال تحصیلی 98-99 آغاز شده است.
وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های آموزشی ـ قرآنی نیز دوره‌های ورزشی چون آموزش تکواندو و ژیمناستیک و دیگر دوره‌های فرهنگی و هنری نیز با توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان تا پایان تابستان در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود، مؤسسه امام صادق(ع) در استان فارس، شهرستان مهر، وراوی، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فرهنگ (شهید حسن زاده) قرار دارد.
انتهای پیام

captcha