برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار
کد خبر: 3835989
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، مراسم جشن در مسجد جامع این شهرستان در شب و شامگاه روز عید برگزار می‌شود، گفت: در پایان مراسم از محل موقوفات مرتبط، میهمانان پذیرایی و اطعام خواهند شد.
وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، اجتماع غدیریون هم‌زمان با صبح روز عید غدیر خم از ساعت 9 و حرکت کاروان شادی از محل امامزاده یحیی(ع) تا امامزاده شعیب(ع) از برنامه‌های روز عید غدیر در این شهرستان است.
حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه با اشاره به برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار، بیان کرد: با اجتماع غدیریون در محل امامزاده شعیب(ع) مراسم جشن روز عید غدیر با شرکت عموم مردم برگزار و ادامه مراسم با خطبه‌خوانی غدیر در این بقعه متبرکه همراه خواهد بود.
توزیع 1000 کیلو گوشت گرم در عید ولایت از محل موقوفات سبزوار
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: هم‌زمان با روز عید غدیر یک تن گوشت گرم از محل موقوفات این شهرستان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه نیازمندان مورد اشاره با همکاری مراکز افق اداره اوقاف شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته غذایی 500 میلیون ریال است و به هر کدام از نیازمندان یک و نیم کیلوگرم گوشت گرم اعطا خواهد شد.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha