بیانیه حزب‌الله درباره حمله پهپادی اسرائیل  
کد خبر: 3837791
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

بیانیه حزب‌الله درباره حمله پهپادی اسرائیل  

گروه بین‌الملل ــ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد: هدف پهپاد نخست جاسوسی نبود، بلکه به منظور انجام عملیات انفجاری فرستاده شده بود.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «المنار»، در بیانیه حزب‌الله آمده؛ پس از بررسی‌های پهپاد اول اسرائیل به وسیله کارشناسان متخصص مقاومت، مشخص شد که این پهپاد حاوی بمبی به وزن 5.5 کیلوگرم و مواد منفجره از نوع C4 بوده که به طور دقیقی جاسازی شده بود.
 
حزب‌الله تأکید کرد: بر اساس یافته‌های جدیدی که پس از تفکیک و جداسازی این پهپاد و تحلیل محتویات آن به دست آمد، اعلام می‌کنیم که هدف پهپاد نخست که در ضاحیه جنوبی بیروت سقوط کرد، عملیات جاسوسی نبود، بلکه مانند پهپاد دوم با هدف اجرای عملیات انفجاری به آسمان بیروت فرستاده شده بود.
 
در ادامه این بیانیه آمده؛ یافته‌ها و اطلاعات جدیدی را برای آگاهی هموطنان لبنانی و اهالی منطقه ضاحیه جنوبی بیروت و به منظور روشن شدن افکار عمومی در اختیار آنها قرار می‌دهیم.
 
یادآور می‌شود، بامداد یکشنبه، 3 شهریورماه، دو پهپاد انفجاری در ضاحیه جنوبی لبنان سقوط کردند که یکی از این پهپادها در نزدیکی ساختمان رسانه‌ای وابسته به جنبش مقاومت اسلامی لبنان منفجر شد و در پی آن سه نفر مجروح شدند.
 
انتهای پیام
captcha