پایان کار کاروان «اسوه» در مناطق سیل‌زده گلستان + عکس
کد خبر: 3838149
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

پایان کار کاروان «اسوه» در مناطق سیل‌زده گلستان + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قاریان و حافظان عضو طرح اسوه که طی روزهای گذشته برای اجرای محفل و نیز فعالیت‌های جهادی به مناطق سیل‌زده استان گلستان رفته بود، روز گذشته با برگزاری یک محفل انس با قرآن به کار خود پایان داد.

پایان کار کاروان «اسوه» در مناطق سیل‌زده گلستان + عکسبه گزارش ایکنا؛ در آخرین روز حضور کاروان قاریان و حافظان طرح اسوه در مناطق سیل‌زده استان گلستان که با اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی و فعالیت‌های جهادی همراه بود، روز گذشته، پنجم شهریور، محفل انس با قرآن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت قائم(عج) واقع در خیابان گرگان جدید برگزار شد.

در این محفل که استادان، قاریان و حافظان گلستانی و تعدادی از مدیران ارشد استان حضور داشتند، پس از تلاوت تعدادی از قاریان و حافظان نوجوان طرح اسوه، از «امیرحسین رحمتی»، قاری جوان گرگانی و عضو طرح آموزشی- تربیتی اسوه که موفق به کسب رتبه اول ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان شده بود، تجلیل شد.

در این مراسم محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن و مدیر طرح اسوه، ضمن تشریح اجمالی فعالیت‌ها و اقداماتی که در طول سال برای 70 عضو نوجوان و جوان این طرح صورت می‌گیرد، به برکات این حرکت مؤثر قرآنی اشاره کرد و گفت: دغدغه دست‌اندرکاران طرح اسوه، پرداختن توأمان به ارتقای سطح فنی تلاوت و همچنین رشد معنوی و معرفتی اعضای این طرح است که امیرحسین رحمتی، یکی از نمونه‌ها و ثمرات این تلاش‌ها و اقدامات است.

میرزاجانی با اشاره به فرمایش امام صادق(ع) که فرمود: «من قرا القرآن و هو شاب مومن اختلط القرآن بلحمه و دمه»، تصریح کرد: شکوفا شدن استعداد و افتخارآفرینی این جوان متدین و موفق قرآنی را به مردم و جامعه قرآنی گلستان تبریک می‌گویم.

یادآور می‌شود، در پایان این محفل با تقدیم هدایایی از امیرحسین رحمتی تقدیر شد که مهمترین این هدایا چفیه و انگشتر تبرکی بود که پس از تلاوت رحمتی در محفل قرآنی طلیعه ماه رمضان امسال در حضور رهبر معظم انقلاب، از طرف معظم له به وی اهدا شد و در این مراسم به ایشان تحویل داده شد.

انتهای پیام

captcha