23 شهریورماه، آخرین اجرای اپرای عروسکی «عاشورا»
کد خبر: 3840937
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

23 شهریورماه، آخرین اجرای اپرای عروسکی «عاشورا»

گروه هنر ــ اپرای عروسکی «عاشورا» به مناسبت ماه محرم تا 23 شهریورماه در تالار فردوسی اجرا می‌شود.

بهروز غریب‌پور، کارگردان، نویسنده و طراح اپرای عروسکی عاشورا در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: هم‌اکنون اپرای عروسکی با نام عاشورا را روی صحنه داریم که محمد معتمدی، مهدی امامی و رضا صادقی در آن می‌خوانند. این اپرای عروسکی که در تالار فردوسی روی صحنه است تا ۲۳ شهریور اجرا خواهد داشت. در این اپرا بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز حضور دارد.

وی افزود: بعد از اجرای اپرای عروسکی عاشورا، دهم مهر اپرای عروسکی حافظ را روی صحنه خواهیم برد. اپرای حافظ را در دو شکل اجرا خواهیم کرد. در شکل اول علیرضا قربانی اجرا خواهد داشت و در شکل دوم محمد معتمدی خواهد خواند. در حافظ اول امیر پورخلجی آهنگساز است و در حافظ دوم بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز حضور خواهد داشت.

این کارگردان تئاتر گفت: در اپرای مولوی هم همایون شجریان، حسام انور، مهدی امامی، رضا صادقی و محمد معتمدی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این اپرا ۲۸ مهر تا ۲۴ آبان در تالار فردوسی اجرا خواهند داشت. در این اثر نیز بهزاد عبدی آهنگساز است.
یادآور می‌شود، مریم اقبالی، علی پاکدست، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، مرضیه سرمشقی، نسیم امیرخسرو، هانی حسینی، سارا اقبال، مهرنوش صادقیان، صدف بیگدلی، زینب اشرف‌زاده، الهام وفایی، مائده مدنی، نیلوفر ساسانی عروسک‌گردانان این سه اثر هستند.
 
انتهای پیام
captcha