برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی ویژه مربیان قرآن عراقی
کد خبر: 3841945
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی ویژه مربیان قرآن عراقی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت‌ مربی روخوانی و روان‌خوانی ویژه بانوان مربی قرآن کشور عراق تا 25 شهریورماه در جامعة‌القرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم، زهرا قلی‌پور، مسئول دوره تربیت مربی این مؤسسه از شروع دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی ویژه مربیان بانوی عراقی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 20 نفر از مربیان اعزامی از کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق از 20 شهریورماه آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره تا 25 شهریورماه به مدت پنج روز ادامه دارد که در آخرین روز، آزمون پایان دوره اخذ می‌شود.

مسئول دوره تربیت مربی جامعةالقرآن اضافه کرد: ترویج قرآن، تعميم روش‌های بديع و انتقال مهارت‌های تدريس يكپارچه و نظام‌يافته قرائت قرآن در راستای زمينه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن‌ از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

قلی‌پور تصریح کرد: این دوره با سرفصل‌هایی چون مباحث روخوانی، تفسیر قرآن، احکام قرآن، کارگاه عملی کلاس‌داری، روانشناسی نوجوانان و بزرگسالان، نحوه کلاس‌داری در مقطع ابتدایی و قرائت عملی قرآن برگزار شد.
انتهای پیام

captcha