تجلیل محمدحسین سبزعلی از خانواده قرآنی «بختیاری»
کد خبر: 3842674
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
شب گذشته در جلسه قرآن محله نیروهوایی شاهد بودیم؛

تجلیل محمدحسین سبزعلی از خانواده قرآنی «بختیاری»

گروه جلسات و محافل _ شب‌های دوشنبه محمدحسین سبزعلی، قاری و پیشکسوت قرآنی، در محله نیروهوایی تهران به آموزش نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرائت قرآن می‌پردازد و شب گذشته میهمانان ویژه‌ای داشت.

تجلیل محمدحسین سبزعلی از خانواده قرآنی «بختیاری»به گزارش خبرنگار ایکنا؛ جلسه آموزش قرآن محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی و مدرس قرآن‌ کریم، که بیش‌ از بیست‌ سال قدمت دارد، شب گذشته از ساعت ۲۰ در محله نیروهوایی برگزار شد‌.

در ابتدای جلسه همه‌ حاضران یک آیه از درس این هفته را تلاوت کردند. سپس به انتخاب استاد، چند نفر از شاگردان نوجوان تلاوت‌های تقلیدی داشتند و به ارائه محفوظاتشان از آیات قرآن کریم پرداختند. این پیشکسوت قرآنی با اشاره به این شعر که «دو صد من استخوان خواهد/ تا صد من بار بردارد» گفت: برای تقلید از دیگر قاریان، حتماً باید پشتکار داشت و با تلاش‌ و کوشش فراوان می‌توان نتیجه مثبت گرفت‌.

در پایان جلسه خانواده بختیاری به اجرای برنامه‌ خود پرداخت. پسر و دو دختر این خانواده حافظ کل قرآن کریم هستند. کوچکترین عضو خانواده، زهرا بختیاری، با هفت‌سال سن به تازگی حافظ کل قرآن شده است. همچنین، علی بختیاری، بزرگترین فرزند این خانواده، علاوه بر اینکه حافظ کل قرآن است، بر ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و فاطمه بختیاری نیز بر ترجمه کل قرآن تسلط کافی دارد.

محمدحسین سبزعلی برای تحسین و تشویق این خانواده گفت: خانواده بختیاری خانواده‌ بزرگی است. بزرگ بودن همیشه به معنای ثروتمند بودن نیست و ما انسان‌ها می‌توانیم با کار‌هایی که انجام می‌دهیم بزرگ باشیم. این بزرگترین موفقیت و سربلندی است که در یک خانواده سه حافظ کل وجود داشته‌ باشد.

یادآور می‌شود، جلسه آموزش قرآن محمدحسین سبزعلی، روزهای دوشنبه در تهران، خیابان پیروزی، خیابان یکم نیروهوایی، کوچه ۱/۲۲، پلاک ۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha