مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی طلبه می‌پذیرد
کد خبر: 3843067
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی طلبه می‌پذیرد

گروه اندیشه ــ مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی، تحت اشراف مقام معظم رهبری در رشته «فقه معاملات اقتصادی»، از میان طلاب دروس خارج حوزه ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی، تحت اشراف مقام معظم رهبری در رشته «فقه معاملات اقتصادی»، از میان طلاب دروس خارج حوزه ثبت نام به عمل می‌آورد و علاقه‌مندان برای ثبت نام تا تاریخ 15 مهرماه 98 فرصت دارند تا به صورت حضوری به نشان یقم، ابتدای بلوار محمد امین(ص)، مدرسه معصومیه، مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، آزمون به صورت مصاحبه علمی برگزار می‌شود. همچنین این برنامه به طلابی اختصاص دارد که حداقل از 4 سال سابقه موفق درس خارج فقه و اصول در خارج مؤسسه برخوردار باشند. حداکثر سن 29 سال برای دارندگان مدرک سیکل است و برای دارندگان مدارک بالاتر به نسبت، حداکثر سن تا 34 سال افزایش می‌یابد. تقاضای داوطلبان دارای سوابق علمی ـ پژوهشی خاص که فاقد یکی از شرائط فوق باشند نیز بررسی و نسبت به پذیرش آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.mfos.ir مراجعه و یا با شماره 02532401545 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha