اسامی داوران مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد/ ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها
کد خبر: 3843095
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

اسامی داوران مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد/ ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها

گروه مسابقات ــ اسامی داوران مرحله نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد و بر اساس آن، در پنج گروه داوران باتجربه و جوان به قضاوت رقابت‌ها می‌پردازند.

به گزارش ایکنا؛ اسامی داوران مرحله نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که براساس آن داوران در پنج گروه «حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق»، «قرائت ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء»، «اذان»،‌ «دعاخوانی» و «هم‌خوانی قرآن و همسرایی» رقابت‌های این دوره را قضاوت می‌کنند.

در رشته حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق، عباس امام‌جمعه، محمدجواد پناهی و احد محمدی‌اصل در بخش تجوید، محمود لطفی‌‌نیا، رضا محمدپور و صالح‌ اطهری‌فرد در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی و مهدی دغاغله در بخش لحن‌الاداء، محمدحسین سعیدیان، ‌حسن ربیعیان و حسن مختاری در بخش صوت، محمدرضا حاجی‌اسماعیلی،‌ حسین اخوان‌اقدم و سیداحمد میریان در بخش وقف و ابتدا و مهدی حسنی و مجید عربی نیز در بخش صحت حفظ حضور دارند.

در این گروه معتز آقایی به عنوان هادی حفاظ و غلامرضا شاه‌میوه نیز به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده و ناظر هیئت داوران در این بخش هاشم روغنی است. رقابت‌های این دو رشته طی روزهای نهم تا یازدهم مهرماه برگزار می‌شود.

در رشته‌های قرائت ترتیل حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء قرآن کریم که مسابقات آن طی روزهای هفتم و هشتم مهرماه برگزار می‌شود نیز محمدرضا ابوالقاسمی، ‌سعید قربانی، یوسف ایزدی،‌ مهدی دغاغله، صالح اطهری‌فرد، عباس هاشمی، امین پویا، حسین رستمی، علی‌اکبر کاظمی، کریم دولتی، سعید رحمانی، محمدحسین فیاض، سیدرضا میرموسایی و هاشم سلطانی‌نژاد به امر قضاوت می‌پردازند.

در این بخش محمدرضا ستوده‌نیا، به عنوان سرپرست هیئت داوران، رضا عابدین‌زاده به عنوان هادی حفاظ و محمد بنیادی نیز ناظر هیئت داوران معرفی شده است.

در رشته اذان نیز اساتیدی همچون محمدرضا ابوالقاسمی، سیدحبیب‌الله تربتیان، علی‌اکبر ملکشاهی، وحید وکیلی، محمدحسین سعیدیان، حسن رضائیان، حسینعلی شریف و سیدعباس انجام به امر قضاوت مسابقات می‌پردازند. ناظر این بخش مسعود عنایتی‌مقدم است. رقابت‌ها در رشته اذان روز یکشنبه، هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

در رشته دعاخوانی که مسابقات آن روز هفتم مهر برگزار می‌شود نیز محمدرضا پورزرگری، حجت‌الاسلام مرتضی حائری‌نسب، سیدعباس انجام، جمشید بذربخش، محمدحسین سعیدیان، مسعود عنایتی‌مقدم، حجت‌الاسلام جعفر واضحی و حجت‌الاسلام مهدی متانت مسابقات را داوری می‌کنند. در این بخش سرپرستی هیئت داوران برعهده محمدحسین سعیدیان و نظارت نیز برعهده سیدکریم موسوی است.

در رشته هم‌خوانی قرآن و همسرایی نیز غلامرضا شاه‌میوه به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده و احمد لیایی نیز ناظر هیئت داوران است. در این رشته‌ها داوری مسابقات برعهده اساتیدی همچون محمدرضا ستوده‌نیا، محمدرضا پورزرگری، مجتبی مینوتن، رضای شریفی، محمد جباری، اسماعیل مومن‌ثانی، محمدرضا جنتی، حسن مختاری، محمدرضا حاجی‌اسماعیلی، حسن حکیم‌باشی، سیدعباس انجام، علی‌اکبر کاظمی، ابوالفضل چمنی، ماجد نجاریان و احمد لیایی است. رقابت‌ها در این رشته روز ششم مهر برگزار می‌شود.

اسامی داوران مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد/ ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها

انتهای پیام 

مطالب مرتبط
captcha