نخستین دوره تربیت مدرس کتاب «طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن» برگزار خواهد شد
کد خبر: 3843114
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

نخستین دوره تربیت مدرس کتاب «طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن» برگزار خواهد شد

گروه اندیشه ــ نخستین دوره تربیت مدرس کتاب «طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن» با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای و مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ در راستای اهمیت آموزش و گفتمان‌سازی معارف و اندیشه‌های انقلاب اسلامی و نقش بی‌بدیل مبلغین و مدرسین در انتقال این‌اندیشه‌ها، نخستین دوره تربیت مدرس کتاب «طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن» با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای و مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد.

رضا حیدری، مسئول هماهنگی دوره در گفت‌وگو با ایکنا به توضیح درباره جزئیات دوره پرداخت و اظهار کرد: زمان شروع برگزاری دوره از مهرماه تا بهمن‌ماه 98، روز‌های پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 است. مکان برگزاری جلسات آموزشی نیز مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان است و کلاس خواهران و برادران به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان تا 31 شهریورماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 30006019777777 ارسال کنند. اولویت ثبت‌نام با طلاب سطح دو حوزه علمیه و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط است.

حیدری تصریح کرد:  به شرکت‌کنندگانی که در آزمون پایان دوره نمره قبولی کسب کنند، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود. دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای از برگزیدگان دوره برای تدریس در دوره‌های آموزشی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» که در آینده در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد دعوت خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha