اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اربعین حسینی(ع)
کد خبر: 3843385
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
مخبر تشریح کرد:

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اربعین حسینی(ع)

گروه جامعه ــ رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه ستاد در تمام جریان اربعین حضور بسیار فعال خواهد داشت، گفت: چندین موکب در مناطق چذابه، شلمچه، مهران، سامرا، کربلای معلی، نجف اشرف و مسیر بین این دو شهر برپا می‌کنیم و از موکب‌های مردمی نیز حمایت خواهیم کرد.

محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اقدامات این ستاد برای پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال نیز همانند سال‌های گذشته تدارک وسیعی را برای خدمات گسترده و متنوع به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به استقرار چندین موکب در مناطق چذابه، شلمچه، مهران، سامرا، کربلای معلی، نجف اشرف و مسیر بین این دو شهر، ادامه داد: در کنار برپایی موکب‌های ستاد، همچون سال‌های گذشته از موکب‌های مردمی هم حمایت خواهیم کرد. درواقع به صورت کلی در تمام جریان اربعین حضور بسیار فعال داریم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در موکب مرز مهران روزانه ۱۰ هزار غذا در میان زائران توزیع می‌شود که در این موکب، همچون سال گذشته یکی از بزرگترین پارکینگ‌ها برای رفاه حال زائران تدارک دیده شده است. موکب‌های مستقر در شلمچه و جزاپه نیز به‌طور روزانه ضمن طبخ و توزیع غذا در میان زائران حسینی، خدمات درمانی و بهداشتی نیز ارائه خواهند داد.

مخبر با اشاره به اینکه در کربلا یک موکب با ظرفیت پذیرایی و امکانات رفاهی کامل و توزیع سه وعده غذا در روز پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: سه موکب سلامت در شهر‌های نجف اشرف، کربلای معلی و فاصله میان این دو شهر راه‌اندازی خواهد شد و در واقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال هم مانند سال‌های گذشته به شکل گسترده و متنوع به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha