عرض ارادت شاعران به اهل بیت(ع) در شب شعر آیینی «سرو چمان»
کد خبر: 3843567
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

عرض ارادت شاعران به اهل بیت(ع) در شب شعر آیینی «سرو چمان»

گروه ادب ــ شب شعر آیینی «سرو چمان» با حضور شاعران صاحب سبک کشور و به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دوشنبه یکم مهرماه در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

عرض ارادت شاعران به اهل بیت(ع) در شب شعر آیینی «سرو چمان»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، شب شعر آیینی «سرو چمان» و مراسم رونمایی از کتاب «امان‌نامه» در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

در این برنامه که با اجرای سعید بیابانکی و علیرضا لبش همراه است، شاعران آیینی کشورمان محمود حبیبی کسبی، علی داودی، قاسم صرافان، ساجده جبار‌پور و علی سلیمانی به شعرخوانی درباره اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش می‌پردازند. همچنین در این شب شعر، کتاب «اَمان‌نامه» که شامل سروده‌های شاعر نام‌آشنای کشور، سید اکبر میرجعفری است معرفی و رونمایی خواهد شد. نی‌نوازی مهدی داودوندی بخش دیگر این مراسم است.

شب شعر آیینی «سرو چمان» دوشنبه یکم مهر ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان، ولی عصر، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha