آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کند
کد خبر: 3843606
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کند

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، خبر خداحافظی آیت‌الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع تقریب را تأیید کرد و گفت: در حال حاضر مقدمات کار در حال انجام است.

آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کندبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محمداسماعیل پورهواشمی، مدیرکل روابط عمومی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، خبر خداحافظی آیت‌الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع تقریب را تأیید کرد و درباره جایگزین آیت‌الله اراکی در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز توضیحی نداد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگویی با اعلام خبر خداحافظی خود از مجمع، گفته بود زمانی چند به پایان مأموریت اینجانب از سوی مقام معظم رهبری نمانده است و همان‌طور که پیش از این نیز چندین بار عرض کرده‌ام، اولویت را پرداختن به علوم دینی و خلأهایی که در حوزه علمیه وجود داشته و دارد، می‌بینم.
 
اخیراً نیز از مقام عظمای ولایت خواهش کرده‌ام که در صورت صلاح‌دید و امکان اجازه ادامه سربازی اینجانب را در سنگر علم فراهم کنند که درخواست اینجانب مورد موافقت معظم له قرارگرفته است که لازم می‌دانم از مقام معظّم رهبری که با حسن اعتمادشان به اینجانب این مأموریت سنگین را در این شرایط ویژه به عهده‌ی اینجانب گذاشته‌اند کمال تشکر را داشته باشم. البته حضور بنده در سنگرهای علمی قطعاً به معنای منفک شدن از خدمت در سنگر تقریب مذاهب که مرکز خنثی شدن توطئه‌های آمریکا و نظام سلطه بوده و هست نخواهد بود و ان‌شاءالله همانند گذشته شیعه و سنی با وحدت و همکاری، تمام توطئه‌های دشمن را محکوم به شکست خواهند کرد.
 
یادآور می‌شود، آیت‌الله محسن اراکی از تیرماه سال 1391 با حکم مقام معظم رهبری، مسئولیت دبیرکلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را بر عهده دارد.
 
انتهای پیام
captcha