اصلاح تابلو‌های بدون عنوان شهید و بازسازی تمثال شهدا
کد خبر: 3843712
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

اصلاح تابلو‌های بدون عنوان شهید و بازسازی تمثال شهدا

گروه جامعه ــ رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اصلاح تابلوهای بدون عنوان شهید و بازسازی تمثال شهدا خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به‌ نقل از روابط عمومی بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک‌رازی، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه نباید بگذاریم یاد و نام شهدا فراموش شود، اظهار کرد: استقلال امروز ایران و هر دستاورد دیگری هدیه گران‌بهایی است که شهیدان، همسران و مادران و پدران آن‌ها به ملت ایران ارزانی داشته‌اند و نام و یاد شهدا معرف انقلاب اسلامی ما در جهان است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: شهدا آن قدر بزرگ و عزیز هستند که هیچکس توان حذف نام و یاد ایشان را ندارد و علاوه بر آن در طی این مدت با توجه به بررسی صورت گرفته، بیشتر این تابلوها، تابلوهایی بوده‌اند که به صورت سهوی توسط پیمانکار نصب شده است. 

وی افزود: در همین راستا ما به عنوان بسیج وظیفه خود دانستیم که با جدیت تمام در این موضوع ورود کرده و نسبت به اصلاح این تابلوها اقدامات لازم را انجام دهیم. در همین راستا به همه حوزه ها و پایگاه‌های تابعه خود ابلاغ کرده‌ایم که با همکاری نواحی سپاه در حد توان اقدام به چسباندن برچسب عنوان شهید روی تابلو‌های سر در معابر و کوچه‌ها کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: باید بدانیم شهدا زنده هستند و با نیت خالص این کار را انجام می‌دهیم. لذا از حوزه‌ها و پایگاه‌های خود خواسته‌ایم که با مشاهده کوچک‌ترین مغایرت در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام، در کمترین زمان ممکن و در حد توان خود نسبت به اصلاح تابلوها اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی سال‌های گذشته با نصب تمثال شهدا، کوچه‌های شهرمان را به تصویر و جملات شهدا مزین کرده‌ایم؛ شهدایی که در این محلات زندگی می‌کردند و عطر و یادشان هنوز وجود دارد و عمده خانواده‌هایشان هنوز در این مناطق زندگی می‌کنند.

سالک از اختصاص اعتبار برای بازسازی تابلوهای تمثال شهدای نصب شده سردرب کوچه‌ها توسط شهردار تهران خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما بازسازی تابلوهای فرسوده شده تمثال شهدا بود که با رایزنی‌های انجام شده و به دستور پیروز حناچی، شهردار تهران و با همکاری سازمان زیباسازی، نصب تابلوها در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خاطر بیان کرد: امیدواریم که مدیون خون شهدا نشویم و ما خود را وامدار شهدا و خانواده معظم ایشان می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب، نام و یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند.

انتهای پیام

captcha