جزئیات حادثه تروریستی دیروز کربلا
کد خبر: 3843729
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

جزئیات حادثه تروریستی دیروز کربلا

گروه بین‌الملل ــ رئیس کمیته امنیتی شورای استان کربلا در بیانیه‌ای اظهار کرد: عامل انفجار روز گذشته کربلا یک تروریست ساکن منطقه جرف‌الصخر بود.

به گزارش ایکنا  به نقل از السومریه نیوز؛ عقیل المسعوی، رئیس کمیته امنیتی شورای استان کربلا درباره حادثه تروریستی روز گذشته در ورودی این استان گفت: عامل حادثه تروریستی دیروز یکی از ساکنان منطقه جرف‌الصخر بود.

وی افزود: شخص مذکور سوار بر یک مینی‌بوس بود که از شهرستان المسیب به استان کربلا می‌رفت. این شخص یک بسته انفجاری داخل مینی‌بوس گذاشت، اما 500 متر مانده به مرکز ایست و بازرسی شماره 54، از مینی‌بوس خارج شد و پس از حرکت مینی‌بوس، بسته انفجاری را داخل آن منفجر کرد.

المسعودی در ادامه گفت: شخص مذکور پس از انفجار تلاش کرد تا فرار کند که همین مسئله توجه نیروهای امنیتی را جلب کرد و آنها پس از تعقیب وی، موفق به دستگیری او شدند.

رئیس کمیته امنیتی شورای استان کربلا همچنین تأکید کرد: انفجار دیروز قرار بود در مرکز ایست و بازرسی شماره 54 اتفاق بیافتد تا تلفات بیشتری داشته باشد.

یادآور می‌شود، روز گذشته یک بمب در داخل مینی‌بوسی نزدیک به ورودی کربلا منفجر شد که در پی آن، 12 نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام

captcha