سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3843785
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
12 آذرماه؛

سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» ۱۲ آذرماه سال جاری، از سوی ستاد اقامه نماز و مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» به همت مرکز مشاوره دانشگاه تهران و همکاری مجموعه‌هایی همچون ستاد اقامه نماز کشور ۱۲ آذرماه سال جاری، در تهران برگزار می‌شود.

این کنگره با محورهای «نماز و نشاط معنوی»، «نماز و آرامش روان»، «نماز و استحکام روابط خانوادگی»، «نماز و پیشگیری از افسردگی»، «نماز و تقویت اراده»، «نماز و ویژگی‌های فطری انسان»، «نماز و تعاملات بین فردی»، «نماز و چهره‌گشایی»، «نماز و قدرت تمرکز»، «نماز و رفتارهای معقول اجتماعی»، «نماز و نظم‌پذیری»، «نماز و تقویت تاب‌آوری»، «نماز و بازداری رفتاری و بهزیستی روانی»، «نماز و سبک زندگی»، «نماز و سلامت روان»، «نماز و بازدارندگی آسیب‌های اجتماعی» و «نماز و خانواده متعادل» برگزار می‌شود.

ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی روانشناسی در زمینه‌های کنگره، تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی در سطح ملی، ارتقای سطح دانش وآگاهی روانشناسی جامعه روانشناسان کشور در زمینه‌ها و موضوعات کنگره، ترویج و اهمیت روان‌شناسی علمی، تبادل اطلاعات در زمینه آموزش و مفاهیم روانشناسی در دانشگاه‌ها و تبادل اطلاعات در زمینه مسائل پژوهشی در حوزه‌های سلامت روان در کشور از اهداف این کنگره عنوان شده است که بیش از 80 مدرس دانشگاه، اعضای کمیته علمی آن را تشکیل می‌دهند.

مهلت ارسال چکیده مقالات، هشتم آبان‌ماه و مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه کنگره تا ۲۸ آبان‌ماه سال جاری، است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۶۰ ۱۵ ۵۸۲ ۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان سوم، نرسیده به بزرگراه جلال آل احمد، پلاک ۱۸۵۷، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا است.

یادآوری ‌می‌شود؛‌ پایگاه اطلاع‌رسانی http://www.namazcongress.com/ آخرین اطلاعات و اخبار سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» را به نمایش می‌گذارد.

سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» برگزار می‌شود

انتهای پیام

captcha