برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3844019
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هفته دفاع مقدس

کانون خبرنگاران نبأ ــ سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در این هفته را اعلام کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این هفته را که از سوی این سازمان در استان اجرایی می‌شود، تشریح کرد.

در این پیام آمده است:

«با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با آرزوی قبولی سوگواری‌های همه عزیزان و با درود به پیشگاه بلند و ملکوتی شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر هشت سال رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری ها و از جان‌گذشتگی مردمان این آب و خاک است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، تمامی پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، جانبازان سرافراز، رزمندگان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آحاد ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک این ایثارگری‌ها ماحصل آن امنیت پایداری است که در منطقه پر تلاطم و آشوب‌زده بر همگان روشن و مبرهن است. همچنین سالگرد حمله ناجوانمردانه و دور از انسانیت برخی افراد خود فروخته و خائن را که بازیچه دست دشمنان کوردل و شکست خورده به مردم خوزستان و شهادت جمعی از شهروندان بی‌گناه و کودکان معصوم شد؛ به شدت محکوم کرده و خشم و انزجار خویش را از این واقعه دردناک به همه جهانیان به‌ویژه دشمنان خونخوار و قسم خورده اعلام می‌کنیم. همچنین با قاطعیت تأکید می‌کنیم که این اقدامات وحشیانه و خرابکارانه کوچکترین خللی در عزم آهنین این ملت نخواهد داشت، ان شاءالله .

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در راستای طرح اعتلای بسیج و همچنین محرومیت‌زدایی و در جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن تجدید بیعت با شهدا، آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) برنامه‌های مختلفی را در استان از قبیل دیدار با خانواده محترم و معزز شهدا و جانبازان به‌ویژه جانبازان حادثه تروریستی سال گذشته، اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه رود زرد رامهرمز همراه با دارو و تجهیزات لازم و درمان و ویزیت رایگان مردم، اعزام بیش از چهل تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق هدف به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، حضور اکیپ پزشکی در نماز جمعه جهت معاینه و اندازه‌گیری فشار خون و تست قند و غیره اجرا خواهد شد».

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha