آموزش هزار و 400 دانشجو در مرکز دانشجومعلم قرآن/ شروع ثبت‌نام برای نیم‌سال جدید
کد خبر: 3844041
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اعلام شد؛

آموزش هزار و 400 دانشجو در مرکز دانشجومعلم قرآن/ شروع ثبت‌نام برای نیم‌سال جدید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سال 94 تاکنون که فعالیت مرکز دانشجومعلم قرآن کریم آغاز شده است، هزار و 400 دانشجو از آموزش‌های مربوط به روخوانی و روان‌خوانی و ... قرآن کریم بهره‌مند شده‌اند.

دوشنبه //// ////// / / / آموزش 1400 دانشجو در نهضت آموزش روخوانی مرکز دانشجو معلم / شروع ثبت نام برای نیم‌سال جدید

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرکز دانشجومعلم قرآن کریم از سال 94 تاکنون با آموزش هزار و 400 نفر با هدف نهضت آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در سه فاز دانش‌افزایی، مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند.

این دوره‌ها با محوریت آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، فصیح‌خوانی و تجوید از سوی دانشجو برای سایر دانشجویان برگزار می‌شود.

بر همین اساس، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح دانشجومعلم قرآن کریم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پس از آموزش 100 ساعت و دریافت مدرک پایان دوره می‌توانند در خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها و اردوهای جهادی فعالیت کنند.

طبق سنوات گذشته، فعالیت نیمسال دوم سال 98 دانشجومعلمان این مرکز در فضاهای دانشگاهی آغاز می‌شود. از این‌ رو دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی (معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، کانون‌های قرآن و عترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) می‌توانند برای برگزاری دوره‌های آموزشی دانشجومعلم قرآن کریم برای دانشجویان فعال قرآنی خود یا تشکیل کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن از سوی دانشجومعلمان این مرکز به سایر دانشجویان با شماره 66951158 -021 تماس بگیرند.

انتهای پیام 

captcha