موکب سردار همدانی؛ میزبان 30 هزار زائر اربعین
کد خبر: 3844136
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

موکب سردار همدانی؛ میزبان 30 هزار زائر اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اشاره به اینکه استان همدان مسیر تردد و مرکز ثقل زوار 5 الی 6 استان است گفت: پیش بینی می‌شود در مسیر بازگشت، از 30 هزار زائر اربعین اسکان داده و پذیرایی شود.

موکب سردار همدانی امسال میزبان 30 هزار زائر اربعینمحمدرضا صائمین، مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی، موکب سردار حاج حسین همدانی در میدان فرودگاه همدان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه این موکب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، سپاه، شهرداری و ... برپا خواهد شد، گفت: این موکب یکی از مجهزترین موکب‌های درون استانی در ایام اربعین حسینی است.
صائمین با بیان اینکه موکب سردار همدانی، مجهز به 4 مهمان‌سرا و یک نماز‌خانه در پذیرایی از زائران اربعین است، اضافه کرد: در این موکب بیمارستان صحرایی همه روزه در ایام اربعین فعال خواهد بود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان ابراز کرد: توزیع غذا در سه وعده، ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و مکانیکی، آرایشگاه رایگان مردانه و ... از دیگر خدماتی است که در این موکب به زوار اربعین ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال آمار زوار نسبت به سال گذشته 2 برابر شود، عنوان کرد: امسال در موکب حاج حسین همدانی از 20 هزار زائر در سه وعده غذایی پذیرایی خواهد شد.
صائمین با اشاره به اینکه استان همدان مسیر تردد و مرکز ثقل زوار 5 الی 6 استان است، گفت: پیش بینی می‌شود در مسیر بازگشت، از 30 هزار زائر اربعین اسکان داده و پذیرایی شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان بیان کرد: با همکاری دفتر امور اجتماعی و بازرسی استانداری، 4 الی 5 هیئتی تشکیل خواهد شد که همزمان با ایام اربعین از مراکز و موکب های نگهداری و پذیرایی از زوار حسینی بازرسی خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha