نخستین دوره تخصصی مدرسه تابستانی خیر ماندگار برگزار شد
کد خبر: 3844357
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

نخستین دوره تخصصی مدرسه تابستانی خیر ماندگار برگزار شد

گروه جامعه ــ هفته دوم و پایانی دوره تخصصی تابستانه مدرسه تخصصی خیر ماندگار با برگزاری دو کارگاه روش‌های تأمین مالی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها با تدریس رضا درمان و کارگاه روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف مؤسسات خیریه و سمن‌ها با تدریس شادی عظیمی و آیدین مهدی‌زاده تهرانی برگزار شد.

نخستین دوره تخصصی مدرسه تابستانی خیرماندگار پرگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد خیریه راهبری آلاء؛ هفته دوم و پایانی دوره تخصصی تابستانه مدرسه تخصصی خیرماندگار با برگزاری دو کارگاه روش‌های تأمین مالی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها با تدریس رضا درمان و کارگاه روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف مؤسسات خیریه و سمن‌ها با تدریس شادی عظیمی و آیدین مهدی‌زاده تهرانی برگزار شد.

براساس این گزارش، رضا درمان در کارگاه روش‌های تأمین مالی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها گفت: یکی از نکات مهم و قابل‌ توجه در بحث اقناع‌سازی مخاطب و خیران برای کمک به مؤسسات خیریه و سمن‌ها، بیان درست و حقیقی از رویدادهای مؤسسه در قالب داستان‌های جذاب است.

درمان در بخش دیگری از این کارگاه یک‌روزه، شیوه برگزاری یک کمپین جمع‌سپاری و تکنیک‌های کمپین‌های جمع‌سپاری در مؤسسات خیریه و سمن‌ها را تشریح کرد و در ادامه حاضران به‌ صورت تمرینی چند کمپین را طراحی و ارائه کردند.

شادی عظیمی نیز در کارگاه روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف مؤسسات خیریه و سمن‌ها اظهار کرد: زیستن در زمانه و عصری که مؤلفه آن بر مبنای اطلاعات و ارتباطات دوسویه و تعاملی است، رسالت و نقش کلیدی روابط عمومی‌ها را بیش از هر زمان دیگری هویدا می‌کند.

عظیمی افزود: روابط عمومی با پیوند میان درون و برون سازمان و با مدیریت صحیح قادر است با ایجاد تغییر در نگرش و رفتار مدیران و افکار عمومی، خلاقیت و نوآوری را دنبال کند.

براساس این گزارش اولین دوره تابستانه مدرسه تخصصی خیرماندگار (ویژه مدیران، کارکنان و داوطلبان مؤسسات خیریه و سمن‌ها) به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، دانشگاه اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، ویکی نیکی و اداره کل ورزش جوانان استان تهران طراحی شده بود و مورد استقبال خوب فعالان مؤسسات خیریه و سمن‌های تهران و سایر شهرستان‌ها قرار گرفت.

«جذب و مدیریت نیروهای داوطلب»، «رهبری کارا و الهام‌بخش در مؤسسات خیریه و سمن‌ها»، «روش‌های تأمین مالی در موسسات خیریه و سمن‌ها» و «روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف موسسه‌های خیریه و سمن‌ها» عناوین چهار کارگاه نخستین دوره مدرسه تخصصی خیر ماندگار بود که طی دو هفته و با حضور علاقه‌مندانی از استان‌های تهران، اصفهان، کردستان، مازندران، کرمانشاه و زنجان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha