آموزش لهجه عراقی و بایسته‌های سفر اربعین در نرم‌افزار «سفیران اربعین» + دانلود
کد خبر: 3844373
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

آموزش لهجه عراقی و بایسته‌های سفر اربعین در نرم‌افزار «سفیران اربعین» + دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار «سفیران اربعین» با محوریت آموزش لهجه عراقی ویژه سفر اربعین اباعبدالله الحسین(ع) به صورت درسنامه، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ این‌ روز‌ها آهسته آهسته همه در تلاطم اتفاقی بزرگ هستند و به تکاپو افتاده‌اند تا خودشان را به این اتفاق بزرگ برسانند. پیر و جوان، فقیر و غنی همه عشاق کوله‌بار بربسته‌اند، توشه راه برچیده‌اند و خود را آماده سفری کرده‌اند که میزبان آن اباعبدالله(ع) است. آری امروزه زیارت اربعین در میان اقشار گوناگون مردم به گونه‌ای جایگاه پیدا کرده که دل‌های بسیاری را متوجه خود کرده است.

اما بسیاری از افراد تمایل دارند تا در طول این ضیافت و سفر پر از برکت بتوانند به راحتی با میزبانان ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها صحبت کنند؛ به همین خاطر و جهت آشنایی و ادای بهتر تلفظ اصطلاحات رایج عربی، نرم‌افزاری تهیه شده که این امکان را برای کاربران و علاقه‌مندان فراهم کرده است.

این نرم‌افزار که «سفیران اربعین» نام دارد،‌ مکالمه‌های پرکاربرد و مفید عربی شامل مکالمه‌های پرکاربرد و مهم در سفر به عتبات و به‌خصوص پیاده‌روی اربعین را داراست. محوریت این نرم‌افزار آموزش لهجه عراقی ویژه سفر اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و به صورت درسنامه است.

نرم‌افزار «سفیران اربعین» به همت مؤسسه علمی فرهنگی سدید وابسته به مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع)، ویژه تلفن‌های همراه تولید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از اینجا به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha