بایکوت رسانه‌ای اربعین را با هشتک «الحسین یجمعنا» بشکنیم
کد خبر: 3845183
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

بایکوت رسانه‌ای اربعین را با هشتک «الحسین یجمعنا» بشکنیم

گروه جامعه ــ رئیس کارگروه رسانه کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین از همه زائران و عموم مردم خواست با به اشتراک‌گذاری زیبایی‌های اربعین و استفاده از هشتک «الحسین یجمعنا» به ترند شدن رویداد اربعین و شکستن بایکوت رسانه‌ای این رویداد کمک کنند.

سیدمحمدرضا خوشرو، رئیس کارگروه رسانه کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به پیش‌بینی افزایش قابل توجه زائران اربعین سال جاری، گفت: هنوز دو کشور ایران و عراق همه زیرساخت‌های لازم برای این افزایش جمعیت را ندارند و قدر مسلم مردم با مشکلاتی در این سفر مواجه خواهندشد.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه باید توقعات زائران در اربعین را مدیریت کنند، گفت: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی درست مردم را برای مواجهه با شرایطی مانند معطلی‌های زیاد، ترافیک، انتظار برای استفاده از وسایل نقلیه، عدم دریافت خدمات مناسب و ... که در اثر ازدحام جمعیت امسال به وجود خواهدآمد، آماده کنند.

خوشرو به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به افزایش جمعیت، زمان حضور خود را در عتبات عالیات مدیریت کنند و تا حد ممکن زودتر عازم عراق شوند و زود نیز بازگردند و افزود: زیارت اربعین یک زیارت طریق است یعنی راه و مسیر مهم است نه اقامت. اگر قرار باشد این خیل جمعیت در کربلا بمانند مشکلات زیادی برای خود و دیگران ایجاد خواهند کرد ولی اگر زائران سفر خود را زودتر آغاز کرده و بدون توقف طولانی بازگردند مشکلاتی بابت افزایش جمعیت بروز نخواهدکرد.

وی در ادامه انعکاس خبری اربعین به همت شهروند خبرنگاران را با توجه به بایکوت خبری این رویداد مهم از سوی رسانه‌های جهان، مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم یکسری از اصول اطلاع رسانی را رعایت کنند و به انعکاس وحدت، صلح، بخشایش و میزبانی شایسته مردم عراق همت داشته باشند و این زیبایی‌ها را انعکاس دهند، می‌توان بایکوت رسانه‌های رسمی جهان در خصوص اربعین را شکست.

رئیس کارگروه رسانه کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین استفاده از شبکه های اجتماعی را یکی از راهبردهای مهم برای شکستن سکوت خبری رسانه‌ها و بایکوت رویداد عظیم اربعین دانست و تصریح کرد: یکی از راهبردهای شکستن بایکوت رسانه‌ای جهان این است که حجم قابل توجهی از زائران در شبکه‌های اجتماعی رویدادهای مراسم باشکوه اربعین را با هشتک‌های مربوطه منتشر کنند تا ترند شود.

وی در پایان افزود: استفاده از هشتک «الحسین یجمعنا» که شعار راهبردی و کلیدی امسال است از سوی زائران و عموم مردم موجب می‌شود طی چند روز بتوانیم این هشتک را در جهان ترند و توجه دنیا را به اربعین جلب کنیم. آشنایی مردم جهان با این مراسم منجر به آشنایی با امام حسین(ع)، اهل بیت پیامبر(ص) و در نهایت اسلام ناب محمدی(ص) خواهد شد.  

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۹
0
0
اربعین در سرتاسر دنیا در افکار بیدار ملتها بایکوت شدنی نیست، حضرت اباعبدا...اولاد نبی رحمت و اکرم، با پرتاب خون به آسمان نشان داد که انسانها اشرف مخلوفاتی و آسمانی هستند و جنگیدن برای زمین نیست، برای خداشناسی است و این راهی است که مانع ظهور چهره های شیطانی چون ترامپ و نتانیابو و بن سلمان می شود که با خون ملتها تجارت می کنند و ملتها خود سرنوشت خود را رقم می زنند و شیطان هیچ نمی تواند کند اگر انسانها به آن اشرف مخلوفاتی برسند که در ضمیر الهی یشان الا بذکر تطمين القلوب باشد، شیطان الرجیم می شود و این راه شجره ی طیبه ی حضرت زهرا و اولاد نبی اکرم است و این راهی است که مسیر خداشناسی را نجات می دهد و به مانند کتاب اسمانی راهنماست و با تجلی اشرف مخلوفاتی انسانها در مسیر الهی به منجی عالم بشریت ختم می شود و الهام بخش ویژگی اشرف مخلوفاتی انسانها در جهان هستی می شود
captcha