اعطای هزار فقره وام قرض‌الحسنه به دانشجویان علوم پزشکی زائر اربعین
کد خبر: 3845376
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

اعطای هزار فقره وام قرض‌الحسنه به دانشجویان علوم پزشکی زائر اربعین

گروه سلامت ــ رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، از پرداخت وام قرض‌‍الحسنه به دانشجویان علوم پزشکی حاضر در پیاده‌روی اربعین خبر داد.

هزار فقره وام قرض‌الحسنه به دانشجویان علوم پزشکی حاضر در پیاده‌روی اربعین پرداخت می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه از پرداخت هزار فقره وام قرض‌الحسنه عتبات ویژه پیاده‌روی اربعین خبر داد.
 
وی تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با هدف تسهیل و ترویج سنت حسنه پیاده‌روی اربعین، هزار فقره وام قرض‌الحسنه ۷۰۰ هزار تومانی به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت می‌کند که بازپرداخت آن بعد از فارغ‌التحصیلی آن‌ها خواهد بود.
 
رحیمی با اشاره به اینکه پرداخت این وام ویژه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت است، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین جلوه‌ای از عشق‌بازی عاشقان آقا اباعبدالله حسین(ع) است که در سال‌های گذشته با تمهیداتی که مسئولان دو کشور همسایه ایران و عراق اندیشیده‌اند، امکان بروز بیشتری یافته است و در این آیین باشکوه بخشی از جلوه‌های زیبایی سلوک و منش رهپویان طریق ائمه‌اطهار(ع) نظیر همدلی، فداکاری، محبت و وفاداری مشاهده و عرضه می‌شود.

وی در خصوص چگونگی مراحل دریافت وام پیاده‌روی اربعین، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و دانشجویی و ادارات رفاه دانشگاه محل تحصیل خود از نحوه پرداخت این وام مطلع شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تأکید بر پرداخت سریع و یک روزه وام پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: با هدف خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر آقا امام حسین علیه‌السلام و تسهیل ورود دانشجویان در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی، تمامی مراحل غیرضروری پرداخت این وام حذف شده است و دانشجویان متقاضی بعد از معرفی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود، بسیار سریع و یک‌روزه وام پیاده‌روی اربعین که قرض‌الحسنه است را دریافت کرده و بازپرداخت آن را بعد از فراغت از تحصیل آغاز خواهند کرد.

رحیمی در پایان تصریح کرد که این وام به همه دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین دانشجویان جدید الورود پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha