توزیع 6 هزار نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان فارس
کد خبر: 3845525
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

توزیع 6 هزار نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان فارس

گروه اجتماعی ـ همزمان با بازگشایی مدارس، به‌همت ستاد اجرایی امام(ره) در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد، 6 هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان مناطق محروم استان فارس توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم پویش «مشق احسان» به‌منظور توزیع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی به دانش‌آموزان مناطق كمتر برخوردار فارس امروز، 6 مهرماه در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.
حسین تحقیقی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های این ستاد در استان فارس اشاره كرد و گفت: این ستاد در استان فارس فعالیت‌هایی از قبیل ساخت مسجد، بیمارستان، خانه بهداشت، آبرسانی به مناطق محروم و ساخت مرمت برای محرومان و غیره را اعتباری بالغ بر 278 میلیارد تومان انجام داده است.
وی با اشاره به وقوع سیل در فروردین‌‌ماه سال جاری در شیراز گفت: یك هزار بسته لوازم خانگی میان سیل‌زدگان استان فارس توزیع شد.
تحقیقی با بیان اینكه این ستاد در مرمت و بازسازی 270 منزل مسكونی سیل‌زده در فارس مشاركت داشته است، گفت: ستاد اجرایی امام(ره) 3 میلیارد تومان بودجه را برای بهسازی معابر سه روستای اطراف شیراز كه در سیل خسارت دیدند، اختصاص داد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین به برگزاری این مراسم اشاره كرد و گفت: در قالب این پویش 6 هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان مناطق محروم و كمتر برخوردار فارس توزیع شد.
انتهای پیام

captcha