بازدید وزیر کشور از مهران تا کربلا
کد خبر: 3845620
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

بازدید وزیر کشور از مهران تا کربلا

گروه جامعه ــ وزیر کشور صبح امروز، هفتم مهرماه، وارد ایلام شد و در جمع خبرنگاران از تصمیم خود برای بازدید از مسیر مهران تا نجف و همچنین از نجف تا کربلا خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز، هفتم مهرماه، به محض ورود به شهر ایلام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این سفر با همراهی رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی اربعین حسینی از مرز مهران، تأسیسات، امکانات و آمادگی‌هایی که در آنجا ایجاد شده بازدید خواهیم داشت، گفت: قصد ما این است که بتوانیم از مسیر مهران تا نجف و همچنین از نجف تا کربلا هم بازدید داشته باشیم.

وزیر کشور افزود: در تمام مسیر امکاناتی که فراهم شده و شرایطی که باید ایجاد شود را حتماً مورد بررسی قرار می‌دهیم و همچنین جلسه‌ای با وزیر کشور عراق و استانداران مرزی خواهیم داشت.

رحمانی‌فضلی بیان کرد: با توجه به گزارشاتی که کمیته‌های مختلف ارائه داده‌اند و اقداماتی که تاکنون انجام شده، آمادگی‌های لازم برای حضور حداقل سه میلیون نفر تدارک دیده شده است و با توجه به تجربیات چند ساله‌ای که در برگزاری مراسم اربعین داریم و همچنین اضافه شدن مرز خسروی، امیدواریم تسهیلات بهتر و خدمات مناسب‌تری به زوار ارائه دهیم.

در ادامه این بازدید وزیر کشور وارد منطقه مرز مهران شد و در جمع خبرنگاران گفت: بازدید امروز از امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مرز مهران نشان می‌دهد که پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: مقدمات فراهم شده و اقدامات انجام شده در خدمات رسانی بهتر به زائران مؤثر باشد.

وزیر کشور افزود: پس از بازدید از مرز مهران از مسیر کوت به نجف اشرف خواهیم رفت تا هم امکانات موجود در مسیر را بررسی کنیم و هم در جلسه‌ای با وزیر کشور عراق و استانداران مجاور، شرایط را مورد بررسی مشترک قرار دهیم.

رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد: در جلسه با وزیر کشور عراق یک بار دیگر توافق‌نامه دو کشور را مرور و آخرین تصمیمات را جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی اتخاذ خواهیم کرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha