اجتماع اربعین زمینه‌ساز اتحاد و انسجام مسلمانان علیه دشمنان اسلام است
کد خبر: 3845949
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

اجتماع اربعین زمینه‌ساز اتحاد و انسجام مسلمانان علیه دشمنان اسلام است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجتماع عظیم اربعین حسینی موجی است که از یک طرف مسلمانان و مستضعفان جهان اسلام را متحد می‌کند و از طرف دیگر باشکوه برگزار شدن این همایش زمینه‌ساز اتحاد و انسجام بیشتر علیه دشمن و استکبار است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، هفتم مهرماه در نشست با مسئول خبرگزاری‌های استان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: راهپیمایی اربعین یک مانور عظیم عاشورایی بوده که آثار و برکات آن به تمام مسلمانان رسیده و ترس و دلهره به دل دشمنان اسلام انداخته است.
وی افزود: اجتماع عظیم اربعین حسینی موجی است که از یک طرف مسلمانان و مستضعفان جهان اسلام را متحد می‌کند و از طرف دیگر باشکوه برگزار شدن این همایش زمینه‌ساز اتحاد و انسجام بیشترعلیه دشمن و استکبار است.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این حرکت عظیم عاشورایی سلاحی است برعلیه دشمنان و استکبار و هرچه این همایش عظیم معنوی بیشتر ظهور و بروز کند، ترس و لرزه بیشتری به تن دشمنان اسلام و مسلمین می‌افتد.
وی به صحنه‌سازی‌های دشمنان نظام و اسلام در خصوص خارج‌کردن و به انزوا کشیدن ایران به عنوان مرکزیت تفکر اسلامی اشاره و اعلام کرد: دشمن خبیث با واهمه از شناخته شدن ایران به عنوان مرکزیت تفکر اسلامی تلاش می‌کند ایران را از لحاظ اقتصادی و فرهنگی دچار مشکل کند و به انزوا بکشاند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اعلام کرد: بسیاری از فسادهای سازمان یافته به دست دوستان نادان، انسان‌های بی‌لیاقت و دنیاگرا انجام می‌شود و فساد اداری در کشور نیز یکی از این توطئه‌هاست.
وی عنوان کرد: با عملکرد نیروهای مسلح و اقدامات سپاه در نابودی پهپاد جاسوسی و توقیف کشتی انگلیسی، دشمن قدرت جمهوری اسلامی را باور کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند زمینه مقابله با فساد اداری را فراهم کرده است، بیان کرد: خوشبختانه تحول در کشورهای اسلامی به دست فرزندان رسول‌الله(ص) و امام حسین(ع) صورت گرفته و در حال حاضر نیز با ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه که همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری و مجلس خبرگان هستند، فساد اداری در حال ساماندهی است.
وی اعلام کرد: در طول انقلاب مشکلات با حضور مردم حل شده و در حال حاضر نیز با تشکیل پرونده‌هایی در راستای مقابله با فساد اداری، مردم امیدوار شده و به قوه قضائیه کمک می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: هاضمه نظام اسلامی ایران فساد را نمی‌پذیرد و اگر مدتی فسادی وجود داشته، اکنون رئیس قوه قضائیه به مقابله با آنها برخواسته تا نظام اسلامی با سلامتی کامل، در راه خدا و اسلام پیشرفت کند و به طور یقین اسلام و ایران از این مرحله با سرافرازی بیرون خواهد آمد.
وی با اشاره به فضای روانی، تهدیدات و تحریم‌های ایجاد شده توسط دشمن در اواخر سال 96 اعلام کرد: با وجود فضای روانی ایجاد شده در اسفند 96، مقام معظم رهبری نوید آینده روشن را به ملت ایران دادند، که محقق شد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امیدواریم دست در دست هم داده تا جامعه سالم داشته باشیم چراکه انقلاب فاسدان و مستکبران را غربال و دفن کرده و تنها بزرگان می‌مانند، به‌ طوری‌که صالحان وارث زمین شده و انقلاب را در دست خواهند گرفت.
وی افزود: در اوایل انقلاب دشمن با نیت پلیدی به ایران حمله کرد و درصدد این بودند که به زعم خودشان انقلاب نوپای ایران اسلامی را در نطفه خفه کنند تا اینکه نتواند آثار و برکاتش را به دیگر کشورهای جهان برساند.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دوام و پیشرفت انقلاب اسلامی ریشه در تاریخ دفاع مقدس دارد گفت: انقلاب اسلامی علارقم خواسته دشمنان ریشه دوانده و قدرتمند و پیروز شد و هر روز که می‌گذرد قدرتمندتر و مستحکم‌تر می‌شود.
وی ریشه و منشاء همه دستاوردها و پیشرفت‌های نظام را در دفاع مقدس دانست و افزود: اولین ثمره دفاع مقدس تربیت نیروهای مخلص و فداکار و آزموده در جنگ بود و از آنان، انسان‎هایی مؤثر برای سازندگی و پیشرفت آینده کشور تربیت کرده است.
آیت الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: جنگ و دوران دفاع مقدس، عاملی بود تا بتوانیم در تمام علوم رشد و پیشرفت داشته باشیم و قدرت صنایع نظامی و رشد علمی ما از آنجا شروع شد و توانستیم برای استقلال و عدم وابستگی، رشد و مدیریت دینی و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردیم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha