برگزاری همایش بین‌المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای»
کد خبر: 3846649
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
مدیرگروه بهائیت دفتر تبلیغات خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای»

گروه حوزه‌های علمیه - مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها و فرق انحرافی قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری همایش بین‌المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای» هشتم اسفندماه در دانشگاه شیراز خبر داد.

حجت‎الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی، مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها و فرق انحرافی قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این همایش بین‌المللی ۸ اسفندماه به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و برخی نهادهای دیگر در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشورمان رد و نشانی از فرقه بهائیت وجود دارد، در این راستا، پیش‌همایش‌هایی در ۸ استان اعم از سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، شیراز، زنجان و البرز در نظر گرفته شده که  یا در حال برگزاری و یا برگزار خواهد شد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم هدف از برگزاری این همایش‌ها را آماده‌سازی افراد در سراسر کشور بیان کرد و افزود: در این راستا، در جریان برگزاری این همایش‌ها در استان‌های مختلف، پژوهشگران فعال در این عرصه را شناسایی می‌کنیم و در آینده از فرصت و ظرفیت‌های آن‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

وی افزود: دیگر پیش‌همایش‌ها در حال هماهنگی است و مقرر شد که در ۲۳ آبان‌ماه پیش‌نشستی در اصفهان برگزار شود.

روزبهانی با اشاره به برگزاری اولین پیش‌همایش «خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای» در سمنان، اظهار کرد: در این پیش‌همایش قرار بود آیت‌الله شاهچراغی «نماینده ولی فقیه در استان سمنان» حضور داشته باشند که نتوانستند شرکت کنند، اما پیام ایشان قرائت شد.

وی گفت: در این پیش‌همایش، خجسته پور، معاون استاندار سمنان؛ عزالدین رضانژاد، رئیس کمیته علمی همایش؛ کسائیان، طلبه جانباز پژوهشگر فعال در این عرصه؛ اسکندری، از مدیران وزارت اطلاعات؛ سرهنگ عسکری، پژوهشگر این عرصه، به سخنرانی پرداختند.

مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها و فرق انحرافی در پایان از فرهیختگان و پژوهشگران جهت شرکت در فراخوان همایش بین‌المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای» دعوت به عمل آورد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی bahaicongress.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha