«مقدسی» و «گلشاهی» قاری و حافظ برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3846915
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

«مقدسی» و «گلشاهی» قاری و حافظ برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

فعلا رد نشود ////// «مقدسی» و «گلشاهی» قاری و حافظ برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ به اصفهان، در مراسم اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نتایج رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم اعلام شد و همچنین نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشورهای ایران و مالزی نیز معرفی شدند.

بر این اساس در رشته قرائت تحقیق حمیدرضا مقدسی از قم، هادی موحدامین از تهران و علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، رتبه های ممتاز را به دست آوردند. 

در رشته قرائت تحقیق همچنین مختار دهقان از خراسان رضوی، سیدمصطفی حسینی از قزوین، سیدجاسم موسوی از خوزستان، مسعود نوری از تهران و وحید خزایی از تهران با بیشترین امتیازات حائز رتبه عالی شدند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز رضا گلشاهی از خراسان رضوی، علیرضا سامری از خوزستان و محمد خاکپور از خراسان رضوی با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه ممتاز شدند. 

در این بخش همچنین ابوذر کرمی از مرکزی، حسین خانی از اصفهان، احمد معتمدی از تهران، سینا طباخی از آذربایجان شرقی به ترتیب با کسب بیشترین نمرات رتبه عالی را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم رضا گلشاهی به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران معرفی شد. در رشته قرائت نیز حمیدرضا مقدسی و نماینده ایران در مسابقات جمهوری اسلامی و علیرضا بیژنی نیز نماینده ایران در مسابقات مالزی معرفی شد.

یادآور می شود چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ششم مهرماه در بخش آقایان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جریان بود. این مسابقات در بخش بانوان از روز دوازدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha