برگزیدگان قرآنی در حل مسایل اجتماعی فعال باشند
کد خبر: 3847008
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

برگزیدگان قرآنی در حل مسایل اجتماعی فعال باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی - عضو هیئت امنای بنیاد مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: از برگزیدگان مسابقات قرآنی انتظار می‌رود که در حل مسائل و مشکلات اجتماعی فعال باشند، چراکه ایشان امروزه دیگر تنها یک حافظ و یا قاری قرآن نیستند، بلکه رسالت دیگری نیز بر دوششان قرار داده شده است.

جامعه قرآنی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی کوشا باشدبه گزارش ایکنا اصفهان، مصطفی زمانیان، از اعضای هئیت امنای بنیاد مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان که صبح امروز ۱۱ مهرماه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از برگزیدگان مسابقات قرآنی انتظار می‌رود که در حل مسائل و مشکلات اجتماعی فعال باشند، چراکه ایشان امروزه دیگر تنها یک حافظ یا قاری نیستند، بلکه رسالت دیگری نیز بر دوششان قرار داده شده است.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند وقتی به سمت این کانون‌های مرجعیت اجتماعی حرکت کرده و از آنها تقاضای کمک می‌کنند، از این تقاضای آنان استقبال شود. مردم نباید جای خالی جامعه قرآنی را در مشکلات حس کنند. ما نیز به عنوان اعضای جامعه قرآنی اگر در انتخاب مخاطب‌مان محدودیت ایجاد کرده و همه لایه‌های اجتماعی را جذب نکنیم، کم کاری کرده‌ایم.
این عضو هئیت امنای بنیاد مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری‌های قرآنی افزود: این نوع از کسب و کار در کشور ما مورد کم توجهی قرار گرفته، این موضوع رسالت مهمی است و باید به آن رسیدگی شود. ما باید کسب و کارهایی که به وسیله نخبه‌های قرآنی اداره می‌شوند را راه اندازی کنیم.
زمانیان خاطرنشان کرد: باید به فضای کارکردهای اجتماعی توجه کرده و تلاش کنیم به زمانی بازگردیم که قاریان اسوه‌های مردم بودند.

انتهای پیام 

انتهای پیام
captcha