بدون گذرنامه به مهران نیایید
کد خبر: 3847302
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

بدون گذرنامه به مهران نیایید

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی کامل ناجا برای برقراری امنیت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران خبر داد و گفت: زائران برای حضور در مرزها حتماً گذرنامه داشته باشند و با مدارک ناقص به مرزها مراجعه نکنند.

بدون گذرنامه به مهران نیایید
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان، امروز، 13 مهرماه اظهار کرد: در دو روز گذشته افراد زیادی به سمت مرز بین‌المللی مهران آمد‌‌ه‌ا‌ند، نیروی انتظامی وظیفه خدمت‌رسانی را دارد؛ در وهله اول جلوگیری از آسیب‌های جاده‌ای برعهده ما قرار گرفته و با توجه به تلاش برای بهبود زیرساخت‌ها همچنان نیاز به توجه زائران در بحث راهنمایی و رانندگی هستیم.
 
وی افزود: در بخش گذرنامه همکاران ما فعال هستند اما انتظار می‌رود زائران با مدارک کامل به سمت مرزها بیایند؛ چرا که باز در دو روز اخیر شاهد حضور زائران بدون مدارک لازم از جمله گذرنامه بودیم که مجبور به عودت آن‌ها شدیم.
 
یاری گفت: از موکب‌داران خواستاریم هرچه سریع‌تر موکب‌های خدمت‌رسانی را برپا کنند زیرا امسال راهپیمایی زودتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته انجام شده و موکب‌ها می‌توانند خدمت‌رسانی داشته باشند.
 
فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری زائران در مرز مهران اندیشیده شده و برای اجرای این مأموریت با تمام توان در آمادگی کامل هستیم.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha