طرح ویژه آماده‌سازی طلاب جامعةالمصطفی(ص) برای پیاده‌روی اربعین برگزار شد
کد خبر: 3847889
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

طرح ویژه آماده‌سازی طلاب جامعةالمصطفی(ص) برای پیاده‌روی اربعین برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه - چهارمین طرح آماده‌سازی طلاب و کارکنان جامعةالمصطفی(ص) العالمیة واحد اصفهان، ویژه شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۸، برگزار شد.

به گزارش ایکنا، چهارمین و آخرین طرح آماده‌سازی طلاب و کارکنان جامعةالمصطفی(ص) واحد اصفهان، ویژه شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین، در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.

کاروان المصطفائیان اصفهان متشکل از ۵۲۰ نفر و در قالب سه گروه طلاب مجرد برادر و طلاب مجرد خواهر و گروه خانواده، با گردهمایی در این همایش، ضمن دریافت بسته‌های معرفتی عمومی و اختصاصی، با حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) تجدید عهد و میثاق کردند.

در این همایش بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی، رئیس جامعةالمصطفی(ص) واحد اصفهان، پس از بیان فضیلت‌های بی‌شمار زیارت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نکات و آداب مهم این سفر الهی را برشمرد که اهم آنچه اشاره شد، عبارت است از: رعایت اخلاق و اخلاص، توجه به حضرات معصوم(ع)، به ویژه حضرت، ولی عصر(عج) و توجه به حضور ایشان در این مراسم، داشتن برنامه ذکر و اهدا به سیدالشهدا(ع) و دیگر معصومان(ع)، محاسبه، مراقبه و اندیشیدن در حالات خویشتن، توجه به زائران اباعبدالله(ع) و تشکر از مردم عراق، رعایت کامل مسائل تقریبی و توجه به تفرقه‌افکنان، رعایت بهداشت فردی و محیطی، صبور بودن در مسیر و....

وی با بیان مصوبات جلسات کمیته‌های اربعین و لازم‌الاجرا بودن آن، به معرفی مسئولان و مسئولیت‌های آنان پرداخت و در نهایت، با نوای مداحی، کاروانیان حرکت دسته‌جمعی و منظمی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
captcha