عرضه مناسب‌ترین لباس پیاده‌روی اربعین در نمایشگاه «راهیان اربعین»
کد خبر: 3847912
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
از سوی گروه استارتاپی «نوران» انجام شد؛

عرضه مناسب‌ترین لباس پیاده‌روی اربعین در نمایشگاه «راهیان اربعین»

گروه جامعه ــ گروه استارتاپی «نوران» برای اولین بار محصول خلاقه خود را در قالب لباس مناسب پیاده‌روی اربعین ویژه بانوان در نمایشگاه راهیان اربعین، عرضه کرد.

به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه محصولات و نیازمندی‌های زائران اربعین با عنوان «راهیان اربعین» از 10 تا 19 مهرماه، در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه تیم «نوران» از گروه‌های موفق حاضر در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محصول خلاقانه خود را در قالب لباس مناسب پیاده روی اربعین عرضه کرده است.

در خصوص ویژگی‌های لباس عرضه شده باید گفت که این لباس با پارچه سبک که چروک نمی‌شود و گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند طراحی شده و شامل دو بخش مانتو و روسری است. در آستین این لباس شعار «حب الحسین یجمعنا» به رنگ سبز و در حالتی که گویی در حال جوانه زدن است کار شده که این جوانه زدن از مفهوم آیه ۹ سوره مبارکه کهف اقتباس شده است.

در کنار یقه و پشت لباس، پیله طراحی شده تا حرکت دست‌ها راحت‌تر انجام شود. در کنار کمر لباس نیز زیپ طراحی شده تا افرادی که کوله‌پشتی یا کیف کمری دارند بند کیف یا کوله خود را از داخل لباس ببندند تا لباسشان بدفرم نشود، چون وقتی کمربند از روی چادر یا لباس گشاد بسته می‌شود فرم نامناسبی به خود می‌گیرد. مقنعه هم طوری طراحی شده که بلند باشد و بندهای کوله‌پشتی در جلوی لباس را بگیرد و پوششی کامل اما سبک‌ باشد.

برای تهیه این لباس می‌توانید به غرفه تیم هنری نوران در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) تهران مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha