ارائه روزانه 1 وعده غذای گرم در 5 هزار روستامهد
کد خبر: 3848148
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

ارائه روزانه 1 وعده غذای گرم در 5 هزار روستامهد

گروه جامعه ــ مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح توزیع روزانه یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مهدکودک‌های حاشیه‌ای کشور، گفت: جا دارد که این طرح هم از نظر تعداد افراد تحت پوشش و هم از نظر بودجه‌ای، گسترش یابد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور؛ سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، در مراسم افتتاحیه سیزدهمین سال طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها که امروز، 15 مهرماه، در روستامهد کوثر شهرستان ورامین برگزار شد، ضمن اظهار خشنودی از برپایی این طرح در مهدهای روستایی، گفت: این طرح از پروژه‌های مشترک سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت است و در حدود ۲۰۷هزار کودک در بیش از پنج هزار روستا مهد و مهدکودک حاشیه‌ای، تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی گفت: بودجه این طرح۷۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۰ درصدی داشته است و این امر نشان از درک هر چه بیشتر اهمیت این طرح و پر رنگ‌تر شدن آن است.

بابایی افزود: اما باز هم جا دارد که این طرح هم از نظر تعداد افراد تحت پوشش و هم از نظر بودجه‌ای گسترش یابد و امیدواریم مسئولان و نمایندگانی که طرح‌های بودجه‌ای را تصویب می‌کنند، در بودجه سال آینده حمایت ویژه‌ای از این طرح داشته باشند و بودجه آن را تقویت کنند.

وی ضمن تبریک هفته ملی کودک از تمامی کسانی که در جهت رشد و ارتقای همه جانبه کودکان تلاش می‌کنند، تشکر و اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و همکاری بیشتر بتوانیم بیش از پیش، محیطی سالم و پر شور و نشاط برای رشد همه کودکان فراهم کنیم.

 

انتهای پیام
captcha