اغتشاشات عراق از سوی دشمنان برنامه‌ریزی‌ شده بود
کد خبر: 3848163
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
آیت‌الله سبحانی:

اغتشاشات عراق از سوی دشمنان برنامه‌ریزی‌ شده بود

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: اینکه در این ایام مشکلات را در عراق تشدید کرده‌اند، نشان می‌دهد که اغتشاشات از سوی دشمنان در عراق برنامه‌ریزی‌ شده است.

اغتشاشات عراق از قبل توسط دشمنان برنامه‌ریزی‌ شده بودبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سبحانی امروز 15 مهرماه در دیدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر ایشان در قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت کشور عراق گفت: مشکلات در کشور عراق همیشه وجود داشته، ولی اینکه این ایام مشکلات را تشدید کرده‌اند، نشان می‌دهد که اغتشاشات از سوی دشمنان در عراق برنامه‌ریزی‌ شده است.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بر اساس سخن امیرالمومنین(ع) در جایی که امنیت وجود نداشته باشد، زندگی هم نیست، یادآوری کرد: هر فعالیت فردی یا اجتماعی که بخواهد در کشور اجرایی شود، به امنیت وابسته است و پرسنل ناجا در این عرصه وظیفه سنگینی برعهده دارد.
ایشان با اشاره نقش و وظایف نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور یادآور شد: در شرایطی که زائران در حال عزیمت به پیاده‌روی اربعین هستند، وظیفه نیروی انتظامی سنگین است و از تلاش‌های این نیرو تقدیر می‌کنیم.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از شکوه راهپیمایی اربعین کاسته شود، تصریح کرد: آنها با بروز مشکلات به دنبال این هستند که جلوه این حرکت بزرگ کمرنگ شود.
فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
انتهای پیام
captcha