عظمت اجتماع تمدن‌ساز اربعین اجازه موج‌سواری به فتنه‌گران نمی‌دهد
کد خبر: 3848620
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
یادداشت/

عظمت اجتماع تمدن‌ساز اربعین اجازه موج‌سواری به فتنه‌گران نمی‌دهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ چندین سال است که عظمت اجتماع تمدن‌ساز اربعین حسینی، دشمنان قسم‌خورده انقلاب را به هراس افکنده است و همه ساله در آستانه برگزاری این مراسم شروع به فتنه‌گری و دسیسه‌چینی می‌کنند تا از شور و گستردگی این جریان عظیم کم کنند؛ حال آنکه تمام این تلاش‌ها مذبوحانه و محکوم به شکست است.

عظمت اجتماع تمدن‌ساز اربعین اجازه موج‌سواری به فتنه‌گران نمی‌دهد

به جرئت می‌توان گفت که حادثه عاشورا، شهادت و ارزش ایستادگی در برابر ظلم را زنده کرد. راهپیمایی اربعین حسینی تنها به روزی برای عزاداری بر امام حسین(ع) و یاران باوفایش خلاصه نشد، بلکه اربعین حماسه‌ای شگرف و تاریخی شد تا شهادت و پایمردی را از حنجره خسته اسرای کربلا فریاد زند و جرئت دفاع از حق را در مردم ایجاد کند.

حماسه تاریخ‌ساز اربعین حسینی استمرار نهضت ظلم‌‌ستیزانه‌ امام حسین(ع) است که مهمترین عامل زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهادت در مقابل تبلیغات دشمن به‌شمار می‌رود. راهپیمایی اربعین حسینی سبب هراس دشمن از وحدت کشورهای اسلامی شده است و به همین دلیل دشمن از تمامی امکانات و توان خود در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان استفاده می‌کند و اخیرا در کشور عراق، توطئه‌های خصمانه‌ای از سوی استکبار صورت گرفت یعنی از مطالبات مردم عراق که درخواست خدمات ویژه و مناسبت‌تری داشتند، با سوء استفاده از این موقعیت، و به شکل قهرآمیز، جریان درخواست مردم عراق را به سمت مقابله با دولت عراق هدایت کرد.

بر کسی پوشیده نیست که اساس این حرکت ضد انقلابی و توطئه‌های خبیثانه ایادی استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های غربی و معاند بود که در فضای عراق قبل از پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد شد که می‌خواستند با سوء استفاده از درخواست مردم عراق موج‌سواری کنند.

آنان با سوء استفاده از درخواست به حق مردم عراق، فضا را به سمت آشوب کشاندند که به خوبی مشخص شد پشت پرده‌ جریانات و آشوب در عراق توطئه خبیثانه استکبار جهانی برای انحراف پیاده‌روی اربعین حسینی بود که خدا را شکر با فتواهای مراجع و هوشیاری جریانات انقلابی، اوضاع در عراق کنترل شد و یک بار دیگر برای جهان استکبار ثابت شد که نام و راه امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست و جهان آینده به نام حسین(ع) رقم خواهد خورد.

البته چندین سال است که عظمت اجتماع تمدن‌ساز اربعین حسینی دشمنان قسم‌خورده انقلاب را به هراس افکنده است و همه ساله در آستانه برگزاری این مراسم شروع به فتنه‌گری و دسیسه‌چینی می‌کنند تا از شور و گستردگی این جریان عظیم کم کنند؛ حال آنکه تمام این تلاش‌ها مذبوحانه و محکوم به شکست است.

به قلم حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام
captcha