اعلام اسامی مؤسسات مجری طرح‌های اتحادیه قرآنی گلستان
کد خبر: 3848640
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

اعلام اسامی مؤسسات مجری طرح‌های اتحادیه قرآنی گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی گلستان از واگذاری طرح‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن نیمه دوم امسال خبر داد.

محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن، نیمه دوم امسال به مؤسسات قرآنی استان واگذار شد.

وی با ذکر این دوره‌ها که شامل فصیح‌خوانی، روخوانی، صوت و لحن و فنون قرائت قرآن و تجوید در سطوح مبتدی و پیشرفته است، بیان کرد: این دوره‌ها تا پایان دی‌ماه در حال برگزاری است. همچنین مؤسساتی چون مائده آسمانی، گلستان خضراء، گل‌های آفرینش، پویشان حافظ، کوثر گرگان، آل‌یاسین، حنانه، امام حسن مجتبی(ع)، نورالهدی از جمله بیست تشکل قرآنی هستند که برای اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

قلی‌پور با اشاره به گزارشی از دوره‌های تابستان، اضافه کرد: برپایی کارگاه سه روزه سبک زندگی در سطح استان، کارگاه یک روزه سبک زندگی اسلامی در شرق و غرب استان، برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی در سه منطقه استان گلستان، دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در سه منطقه استان ویژه بانوان و آقایان و دوره تربیت داور در مرکز از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha