کارکردهای راهپیمایی اربعین در ارتباط با سبک زندگی
کد خبر: 3848748
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
در برنامه «اندیشه‌ها» بررسی می‌شود؛

کارکردهای راهپیمایی اربعین در ارتباط با سبک زندگی

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «اندیشه‌ها» که اختصاص به پخش همایش‌های تخصصی در حوزه دین و دین‌پژوهی دارد، از ۱۸ مهرماه به تبیین کارکردهای راهپیمایی اربعین در ارتباط با سبک زندگی می‌پردازد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ زیارت حرم حسینی(ع) در روز اربعین به‌صورت جمعی و کاروانی سنتی دیرپا در میان شیعیان به‌ویژه شیعیان عراق و مناطق همجوار است. برنامه «اندیشه‌ها» که اختصاص به پخش همایش‌های تخصصی در حوزه دین و دین‌پژوهی دارد؛ از ۱۸ مهرماه به تبیین کارکردهای راهپیمایی اربعین در ارتباط با سبک زندگی می‌پردازد.
عناصر اصلی سبک زندگی، نکات آثار راهپیمایی اربعین و تحلیل راهپیمایی اربعین به‌عنوان یک رویداد مذهبی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه با کارشناسی سیدحسین شرف‌الدین به سمع شنوندگان رادیو معارف خواهد رسید.
همچنین ارتباط اربعین با سبک زندگی و راهکار تحقق سبک زندگی اسلامی در مناسک زیارت اربعین از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی حجت‌الاسلام پرهیزکار به آن پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، برنامه «اندیشه‌ها» به همت گروه فقه و اندیشه و ‌به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر شرفی، روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو معارف، موج اف ام، ردیف ۹۶ به روی آنتن می‌رود.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام
captcha