زائران اربعین در مرز شلمچه بسته فرهنگی رایگان دریافت کنند
کد خبر: 3848988
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

زائران اربعین در مرز شلمچه بسته فرهنگی رایگان دریافت کنند

گروه جامعه ــ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ارائه بسته فرهنگی رایگان به زائران اربعین در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این بسته به صورت الکترونیک به زائران عرضه می شود و علاقه مندان می توانند با کد دستوری #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵* این بسته فرهنگی را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در گفت‌وگو با ایکنا؛ از استقبال بالای دانشجویان برای حضور در مراسم اربعین امسال خبر داد و گفت: تعداد زیادی از دانشجویان عازم مراسم اربعین هستند که پس از پایان مراسم، آمار آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی یکی از اقدامات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای مراسم اربعین را راه اندازی پایگاه فرهنگی در پایانه مرزی شلمچه بیان کرد و گفت: بسته الکترونیکی فرهنگی با عنوان «بدرقه زائرین دانشگاهی» در این پایانه به زائران ارائه می‌شود و زائران می‌توانند با شماره گیری کد USSD به شماره  #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵* این خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند.

حجت الاسلام مطهری پور در خصوص محتوای این بسته فرهنگی، گفت: ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، طرح فرهنگی زیارت به نیابت از شهدا، معرفی برنامه‌های هیئت‌های مذهبی و معروف ایرانی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، معرفی موکب‌های ایرانی و خدمات هر موکب، مسابقات روزانه فرهنگی و نیز امداد زائر از خدمات این بسته الکترونیک است.

وی روایت گری سیره شهدا در پایانه مرزی شلمچه را از دیگر برنامه های این ستاد اعلام کرد.

 

انتهای پیام
captcha