۳۰۰ دانش‌آموز البرزی خادم‌یار حسینی می‌شوند
کد خبر: 3849402
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸

۳۰۰ دانش‌آموز البرزی خادم‌یار حسینی می‌شوند

گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز با اشاره به اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز استان خادم یارحسینی در مسیر راهپیمایی اربعین می‌شوند، گفت: این کاروان از نجف تا کربلا پیاده‌روی می‌کند.

300 دانش‌آموز البرزی خادم یار حسینی در مسیر اربعین می‌شوند

مجتبی فریدونی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز این استان خادم یارحسینی درمسیر راهپیمایی اربعین می‌شوند، اظهار کرد: جمعه، 19 مهرماه این کاروان دانش‌آموزی به همراه والدینشان به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با حضور مربیان و والدین خود در مسیر راهپیمایی اقدام به ارائه خدمات به زائران می‌کنند، گفت: آنها علاوه بر پذیرایی، خدمات فرهنگی نیز به زائران ارائه می‌کنند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد: این کاروان از نجف تا کربلا پیاده‌روی می‌کند و زیارت سامرا و کاظمین برای دانش‌آموزان دراین سفر معنوی گنجانده شده است.

فریدونی با بیان این که یک روز پس از اربعین حسینی کاروان دانش‌آموزی به البرز بازمی گردد، گفت: برنامه‌های فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با قیام حسینی دراین سفر زیارتی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در مسیر سفرحلقه‌های معرفتی نیز برای دانش‌آموزان با حضور مربیان با هدف پاسخ گویی به سئوالات و ابهامات تشکیل می‌شود.

وی یادآورشد: هزینه سفر به صورت مشارکتی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز و والدین آنها تامین شده است.

انتهای پیام
captcha