رونمایی از سامانه آن‌لاین ختم قرآن همز‌مان با پویش مردمی «باقرآن باحسین»
کد خبر: 3849457
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
شیخ‌اکبری خبر داد:

رونمایی از سامانه آن‌لاین ختم قرآن همز‌مان با پویش مردمی «باقرآن باحسین»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه پویش مردمی «باقرآن باحسین» در ایام اربعین برگزار می‌شود، از رونمایی سامانه آن‌لاین ختم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن توسط زائران اربعین به تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، گفت: پویش باقرآن باحسین برای نخستین بار در شب عاشورا و در مساجد، حسینیه‌ها و هیات مذهبی کل کشور برگزار شد که با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت(ع) همراه بود.

وی اظهار کرد: این پویش که توسط شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم راه‌اندازی شده است، در ایام اربعین حسینی نیز به کار خود ادامه خواهد داد و زائران حرم‌های نجف و کربلا می‌توانند با اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خود در فضاهای مختلف مجازی با محوریت قرائت قرآن توسط زائران، محافل قرآن و موضوعات مرتبط و با درج هشتگ #باقرآن_باحسین در این پویش معنوی شرکت کنند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما همچنین، از طراحی سامانه آن‌لاین ختم قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه خبر داد و عنوان کرد: در راستای پویش باقرآن باحسین، سامانه‌ای آن‌لاین برای مشارکت مخاطبان و کاربران اینترنت در طرح ختم قرآن کریم رونمایی شده است که هم اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد.

شیخ‌اکبری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir و ثبت مشخصات و تعداد صفحات مورد نظر خود برای قرائت، در طرح‌های ختم قرآن کریم این شبکه سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha