روند توزیع آگهی‌های دولتی ساماندهی می‌‏شود
کد خبر: 3849702
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

روند توزیع آگهی‌های دولتی ساماندهی می‌‏شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان گفت: یکی از موضوعاتی که در شورای اطلاع‌رسانی به‌دنبال ساماندهی آن هستیم، تقویت نشریات محلی و ساماندهی روند توزیع آگهی‌های دولتی است که مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

روند توزیع آگهی‌های دولتی ساماندهی می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چهارمین نشست شورای اطلاع‌رسانی لرستان که عصر یک‏شنبه، بیست و یکم مهر در استانداری برگزار شد، گفت: بنا بر مصوبه شورا، هفته گذشته دوره تخصصی خبرنویسی و روزنامه‌نگاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با حضور یکی‌ از اساتید مجرب دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و بنا داریم برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی را تا پایان سال ادامه دهیم.

وی افزود: یکی‌ از موضوعاتی که در شورای اطلاع‌رسانی به‌دنبال ساماندهی آن هستیم، تقویت نشریات محلی و ساماندهی روند توزیع آگهی‌های دولتی است که مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

فتایی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، اضافه کرد: دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش باید از ظرفیت این رویداد بزرگ فرهنگی برای تأمین منابع مطالعاتی دانشجویان و دانش‌آموزان خود بهره بگیرند و دستگاه‌های اجرایی نیز شرایط حضور و خرید کتاب را برای کارکنان خود فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha