تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک روان در محور مهران ـ ایلام
کد خبر: 3850907
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک روان در محور مهران ـ ایلام

دیگر رسانه‌ها ــ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا؛ سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز ترافیک در مهران از وضعیت خوبی برخوردار و در محور مهران ـ ایلام روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در مسیر ایلام به سرابله، ادامه داد: ترافیک در محور مهران به دهران پرحجم و روان و در محدوده تونل راه کربلا نیمه‌سنگین اما در حال جریان است.

این مقام پلیس راهور تصریح کرد: ترافیک در محور شلمچه ـ خرمشهر، محدوده یادمان شهدای شلمچه نیمه‌سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محور چزابه ـ بستان ـ حمیدیه، گفت: در استان کرمانشاه نیز ترافیک در محور حمیل به پل سِیمریه نیمه‌سنگین و از مرز خسروی به قصرشیرین ـ سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب پرحجم و روان است.

رحمانی متذکر شد: ترافیک در محور کرمانشاه به همدان پرحجم و در محور سرابله ـ کرمانشاه محدوده‌های حمیل و زنجیره سُفلی نیمه‌سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و روان برخوردار است.

انتهای پیام
captcha