اهدای لوازم‌التحریر به ۷۵۰ دانش‌آموز از سوی انجمن حمایت از زندانیان کرمان
کد خبر: 3851081
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

اهدای لوازم‌التحریر به ۷۵۰ دانش‌آموز از سوی انجمن حمایت از زندانیان کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان گفت: همزمان با مهرماه، فصل بازگشایی مدارس از محل کمک‌های خیران و درآمد‌های انجمن حمایت برای ۷۵۰ دانش‌آموز نیازمند مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۹۷۳ میلیون ریال خریداری و توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، اکبر افضلی، مدیرعامل انجمن از حمایت زندانیان امروز یکشنبه، 28 مهر گفت: همزمان با مهر‌ماه فصل بازگشایی مدارس از محل کمک‌های خیران و درآمدهای انجمن حمایت، برای 750 دانش‌آموز نیازمند مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان کیف و لوازم‌التحریر به ارزش 973 میلیون ریال خریداری و توزیع شد.

وی افزود: طی ماه جاری 485 سبد کالا به ارزش ریالی یک میلیارد و 690 میلیون ریال بین خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان بیان کرد: در کنار کمک‌های نقدی و غیر نقدی، انجمن حمایت کرمان در راستای توانمندسازی این قشر آسیب‌پذیر، برای 140 نفر از زندانیان و خانواده زندانیان نیازمند از راه‌های مختلفی از جمله فعالیت در کارگاه خیاطی، پرورش ماهی، کشاورزی، دامداری، چاپخانه و کارخانه بسته‌بندی آب آشامیدنی اشتغال‌زایی کرده است.

انتهای پیام
captcha