نشست «چالش‌های فعالیت فرهنگی در سوریه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3851311
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

نشست «چالش‌های فعالیت فرهنگی در سوریه» برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ نهمین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با هدف مدون‌سازی و بررسی چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در سوریه با حضور حجت‌الاسلام احمد رهدار محقق، پژوهشگر و استاد دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حسینیه هنر، نهمین جلسه این نشست، روز چهارشنبه، یکم آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام احمد رهدار، محقق، پژوهشگر و استاد دانشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حسینیه هنر برگزار می‌شود. 
 
واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در نظر دارد در این نشست به بررسی و بیان راهکار‌ها و اقدامات علمی، پژوهشی و دانشگاهی مابین ایران و سوریه بپردازد.
 
در هشت جلسه گذشته نشست «مدافعان فرهنگی حرم» کارشناسان و فعالان فرهنگی سوریه با اشاره به اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در این کشور به بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای در دوران بحران و آشنایی با اقوام و مذاهب سوریه پرداختند و فعالیت اجتماعی و اقتصادی را راه حلی برای شروع اقدامات فرهنگی بیان کردند.
 
یادآور می‌شود، حسینیه هنر در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش خیابان نصرت، پلاک ۶۰ واقع شده است و حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
انتهای پیام
captcha