حضور مسئولان حج و زیارت در راهپیمایی 13 آبان
کد خبر: 3854809
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

حضور مسئولان حج و زیارت در راهپیمایی 13 آبان

گروه جامعه ــ سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در مسیر راهپیمایی 13 آبان در تهران، با مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در این تظاهرات ضدآمریکایی همراه شدند.

حضور مسئولان حج و زیارت در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت به اتفاق جمعی از معاونان و کارکنان بعثه و سازمان حج و زیارت با حضور در مقابل لانه جاسوسی آمریکا همراه با مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در تظاهرات ضد‌آمریکایی 13 آبان شرکت کردند.

این دو مقام عالی حج و زیارت مسیر خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولی عصر تا مقابل لانه جاسوسی آمریکا را در جمع راهپیمایان يوم‌الله ١٣ آبان طی کردند و در این مسیر از غرفه‌های موجود بازدید کردند و به درخواست گروه‌هایی از دانش‌آموزان با آن‌ها عکس گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگویی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) وظیفه داشت تا همه انسان‌ها را راهنمایی کند، اظهار کرد: رسول اکرم(ص) در مقابل کفار و کسانی که در مقابل اسلام می‌ایستادند، بر طبق دستورات الهی سخت برخورد می‌کرد. ما با تمام ملت‌های جهان جز آن‌ها که علیه اسلام و انقلاب توطئه‌چینی می کنند هماهنگ هستیم و در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی که سرزمین مسلمانان فلسطینی را غصب کرده است، با حالت «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» برخورد می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در ادامه با محکوم کردن روحیه استکباری حاکمان آمریکا تصریح کرد: روز 13 آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که درظاهر سفارتخانه؛ ولی علیه ملت ایران جاسوسی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سفارتخانه‌های آمریکا در کشورهای دیگر نیز لانه جاسوسی علیه ملت‌هاست، افزود: آمریکا در همه جای دنیا سرمایه‌های کشورهای دیگر را به عنوان منافع ملی خود تلقی و سعی می‌کند این سرمایه‌ها را که حق مردم آن کشور است، با ترفندهای مختلف، تصاحب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در پایان حضور پرشور مردم، به ویژه نوجوانان و جوانان دراین تظاهرات را با وجود گذشت حدود ۴۰ سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان‌دهنده آن دانست که مردم پای انقلاب‌ ایستاده و به آینده امیدوارند.

انتهای پیام
captcha