حجت‌الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران
کد خبر: 3854828
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

حجت‌الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام میثم امرودی به پیشنهاد هیئت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران منصوب شد.

حکم ریاست وی هفته آینده به وی ابلاغ و مراسم معارفه برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه  خود دارد. همچنین وی صاحب ده‌ها مقاله ارائه شده در داخل و خارج از کشور در حوزه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و مسایل خاورمیانه و فلسطین است.
 
وی صاحب کتبی با عناوین زائر، نماز عشق، نظارت همگانی در مبانی و آموزه‌های دینی، روانشناسی بالینی، اطفال و ... است و همچنین عضو کمیته علمی و پژوهشی دانشگاه و ریاست کمیته علمی چندین سمینار علمی و پژوهشی داخلی و خارجی بوده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان اردبیل، مشاور فرهنگی بیناد شهید انقلاب اسلامی، مشاور وزارء مختلف آموزش و پرورش، مدیریت مدارس جمهوری اسلامی ایران در کویت، عضویت و دبیری ده‌ها شورا و ستاد و کارگروه در وزارت علوم آموزش و پرورش، بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرداری تهران و معاون فرهنگی دانشگاه شاهد به مدت چهارو نیم سال از جمله سمت‌های پیشین امرودی است.
انتهای پیام
captcha