محفل انس با قرآن و عترت در مازندران به روایت تصویر
کد خبر: 3855041
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

محفل انس با قرآن و عترت در مازندران به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن و عترت با حضور کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی 14 آبان‌ماه در دانشگاه امام خمینی(ره) علوم دریایی نوشهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن و عترت با حضور کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی 14 آبان‌ماه در دانشگاه امام خمینی(ره) علوم دریایی نوشهر برگزار شد.
تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «اسرا» توسط احسان سوختانلو، قاری و مؤذن حرم امام رضا(ع) و آیاتی از کلام‌الله مجید توسط علی‌اصغر علیپور و حامد خلیلی، و اجرای گروه تواشیح شمس‌الهدی از بخش‌های این محفل نورانی بود.
امیرعلی عظیمی، مدیر کاروان جهادی و فعال بین‌المللی فرهنگی ــ قرآنی کشور خطلاب به نیروی دریایی نوشهر طی سخنانی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، هم به ابزارهای جنگ سخت، هم به ابزارهای جنگ نرم نیاز دارد. دنیای محکوم قدرت شیاطین، دنیایی که در رأس آن کسانی قرار داشته باشند که برای آنها مادیات، شهوات، پول، امکانات مادی اصل باشد، برای انسان‌های خداجوی، دنیای خطیری است؛ باید خود را آماده نگه دارند، باید خود را مجهز نگه دارند. اگر جمهوری اسلامی ایران و ملت شجاع و انقلابی ایران اجازه می‌دادند که قدرتمندان غاصب جهانی، آنها را در خودشان و در نظامات خودشان حل کنند، یعنی اگر بنا بود هسته اصلی خود، هویت خود، جوهر خود را نشان ندهند و به آن اهمیت ندهند، مورد دشمنی قرار نمی‌گرفتند. ظالم و زورگو تابع می‌طلبد؛ اگر کسی از او متابعت نکرد، آغاز دشمنی است و باید آماده بود.
وی بیان کرد: آمادگی شما نیروهای مسلح -چه ارتش، چه سپاه، چه بسیج، چه دیگر مجموعه‌های نیروهای مسلح- فقط به معنای این نیست که در نبرد بر دشمن پیروز بشوید بلکه معنای دیگر آن مصون نگه داشتن کشور از نیت بد دشمنان است. وقتی شما آماده و مجهز باشید، وقتی مسلح به ایمان و علم، و آماده فداکاری باشید، دشمن جرئت نمی‌کند به طرف شما گامی از روی بدخواهی بردارد؛ بله، تهدید می‌کنند، با زبان حرف‌هایی می‌زنند اما ملت ایران در دوران نزدیک به چهار دهه انقلاب نشان داده که قوی، قدرتمند، دارای هویت و گوهر است و در مقابل دشمن می‌ایستد که نمونه بارز آن دفاع مقدس هشت‌ ساله بود.
در پایان مراسم از اعضای کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی از سوی رئیس عقیدتی و فرماندهی دانشگاه امام خمینی(ره) علوم دریایی نوشهر تجلیل شد.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha