طرح آموزش «تخصصی قرآن» ویژه دانش‌آموزان اجرا می‌شود
کد خبر: 3855049
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
از سوی مؤسسه قرآنی-فرهنگی سابقون؛

طرح آموزش «تخصصی قرآن» ویژه دانش‌آموزان اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سابقون اصفهان، طرح آموزش تخصصی قرآن کریم را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سابقون که بیش از 5 سال است با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به برگزاری دوره‌های آموزش قرآن برای تمام مقاطع سنی شده است و در حال حاضر به منظور تجمیع برنامه‌های آموزشی، دانش‌آموزان مدارس براساس پایه تحصیلی تحت پوشش قرار دارند.طرح آموزش «تخصصی قرآن» ویژه دانش آموزان اجرا می‌شود

سید علی روح‌الامینی، مدیرمؤسسه قرآنی سابقون گفت: این مرکزقرآنی، طرح آموزش تخصصی قرآن همراه با ورزش، اردو و تفریح را ویژه دانش‌آموزان پسردر مقطع پنجم وششم برپا کرده است.

وی تصریح کرد: این طرح به نوعی برنامه‌ریزی شده است که دانش‌آموزان پس ازثبت‌نام به مرحله ارزیابی وارد شده و براساس ملاک‌های سنجش واستعدایابی، مهارت‌های آنان درزمینه قرائت، حفظ و ... شناسایی خواهد شد. دانش‌آموزان پایه ششم تحصیلی به مدت یک‌سال و پایه پنجم تحصیلی طی دو سال ارزیابی می‌شوند و در این مدت، مؤسسه دوره‌های آموزشی متنوعی را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی این طرح به صورت ترمیک و نیمه حضوری، طی دو جلسه در هفته توسط مربیان مجرب برگزارمی‌شود. از آنجایی که ظرفیت پذیرش محدود است، علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 28 آبان ماه به مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت سابقون مراجعه و یا با شماره 03137737050 تماس بگیرند.

یادآورمی‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت سابقون در اصفهان، خیابان آتشگاه، خیابان وحدت، ساختمان حب‌الائمه (ع) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha