آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره)
کد خبر: 3855344
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره)

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) از آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران خبر داد.

آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره)به گزارش ایکنا، ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعه الزهراء(س)، شنبه، 18 آبان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعةالزهراء(س) برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف انسجام‌بخشی به پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان و تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می‌شود. 

وی یادآور شد: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح ۳ طلاب مراکز حوزوی خواهران 98 -97 و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی 98 -97 قابل پذیرش هستند.

وی محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» عنوان کرد و افزود: پژوهشگران جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا PDF به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

معاون پژوهش جامعةالزهراء(س) با اشاره به مهلت ارسال آثار تا اول آذر، گفت: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود و زمان مراجعه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ است.
انتهای پیام
captcha